|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید جامعه محور باشد، افزود: این نهاد مقدسی باید به گونه‎ای عمل کند که هیچ کس در استان و کشور احساس ناامنی نکند و در سایه امنیت به امور خود بپردازد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایران در ایجاد نظم و امنیت داخلی و خارجی به یک الگوی منحصر به فرد در جهان تبدیل شده است.
منطقه چهارمحال و بختیاری- قاسم سلیمانی 14 مهرماه در صبحگاه نیروی انتظامی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، رشادت، ایثارگری، از خودگذشتگی و تامین امنیت ملی و داخلی را از ویژگی برجسته سبزپوشان نیروی انتظامی برشمرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی قلب‎های مردم تسخیر کرده است، این مهم را در اعتماد و اطمینان کامل مردم به پلیس و نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی با برخورد به موقع و قاطعانه با متخلفان و متجاوزان اطمینان و اعتماد را در جامعه حکم فرما کرده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه امنیت و ثبات داخلی در جمهوری اسلامی ایران زبان زد است، به آشفتگی‌ها و کشتارهای اخیر در جای جای جهان اشاره و تصریح‌کرد: جهان کنونی در اوج آشفتگی و فساد قرار گرفته اما خوشبختانه به واسطه دفاع جانانه نیروهای انتظامی و نظامی نه تنها امنیت داخل، بلکه امنیت در مرزهای کشور نیز زبان زد جهانی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ایجاد نظم و امنیت در مرزها به یک الگوی منحصر به فرد در جهان تبدیل شد، گفت: نیروی انتظامی توانسته است از ورود موادمخدر و افیونی و ابتذال و فرهنگ غربی به داخل کشور به شکل محسوسی جلوگیری کند و این یک دستاورد بزرگ است.

سلیمانی آمار پایین قاچاق و ورود موادمخدر به استان را یادآور شد و اظهارکرد: استان چهارمحال و بختیاری از امن‎ترین، سالم‎ترین و کم تخلف‎ترین استان‎های کشور محسوب می‎شود به طور قطع این مهم بدون تلاش نیروی انتظامی محقق نمی‏‌شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید جامعه محور باشد، افزود: این نهاد مقدسی باید به گونه‎ای عمل کند که هیچ کس در استان و کشور احساس ناامنی نکند و در سایه امنیت به امور خود بپردازد.

استاندار با اشاره به نقش موثر مردم در کاهش جرایم، گفت: پلیس باید جامعه محور عمل کرده و با همکاری و تعامل با خود مردم در راستای ایجاد امنیت اقدام کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین