|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
باید به جوانان و بانوان بیاموزیم که حجاب متانت و نوعی مصونیت در مقابل آسیب های اجتماعی به همراه دارد و اگر با خروج از افراط و تفریط به گسترش عفاف جامعه بپردازیم حتما موفق هستیم.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران گفت:‌ حجاب نباید با نگاه سیاسی همراه باشد بلکه امری درونی است که با روش های اقناعی قابل بسط و گسترش است.

سیاوش شهریور در جلسه عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه گفت:‌ عفاف اولویت است و حجابی که برخواسته از عفاف باشد مدنظر ماست.

وی با بیان اینکه طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه داریم تا بر حوزه تکالیف سایر دستگاه های اجرایی در بخش عفاف و حجاب نظارت داشته باشیم افزود:‌ کارمندان درون سازمانی همه ادارات باید از حجاب متعارف و مطلوبی برخوردار باشند. یکی از آداب شرع حفظ پوشش ظاهری است. حجاب نباید با نگاه سیاسی همراه باشد و امری درونی است که با روش های اقناعی قابل بسط و گسترش است.

وی افزود:‌ باید به جوانان و بانوان بیاموزیم که حجاب متانت و نوعی مصونیت در مقابل آسیب های اجتماعی به همراه دارد و اگر با خروج از افراط و تفریط به گسترش عفاف جامعه بپردازیم حتما موفق هستیم.

شهریور تاکید کرد:‌ ‌اشکالاتی که در زمینه حفظ عفاف جامعه در برخی افراد دیده می شود ناشی از غفلت آنها است و برای حل این مشکل نیازمندیم همراهی و یگانگی همه دستگاه ها هستیم زیرا موضوع عفاف و حجاب همچون کلافی است که برای رسیدگی به آن مجموعه ای از اقدامات دستگاه ها را می طلبد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین