|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۵۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
در این مدت زمان به 461 نفر اسکان اضطراری داده شد. 74 تیم عملیاتی در قالب 453 نفر امدادگر و نجات‌گر در عملیات مختلف در این بازه زمانی حضئر داشتند.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارندگی شدید در شهرستان کوهرنگ از جابجایی 16 روستای در معرض خطر در این شهرستان خبر داد.

مرتضی زمانپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: سه روستا به طور کامل و مابقی نیز قسمتی از روستا جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باد، بوران، طوفان و تگرگ در شهرستان کوهرنگ حاکم است، افزود: راه ارتباطی 53 روستا در این شهرستان قطع شده است.

زمانپور از قطع شدن خطوط تلفن روستای خویه در این شهرستان نیز خبر داد.

وی با اشاره به رانش زمین در روستای محمودآباد این شهرستان، تصریح کرد: در این رابطه 20 خانوار جابه‌جا شدند.

فرماندار کوهرنگ به تشکیل جلسه مدیریت بحران در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و تقسیم کار به طور کامل صورت گرفته و 3 دستگاه راهداری نیز به شهرستان کوهرنگ اضافه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به 4501 حادثه دیده در استان از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد.

سید احمد مرتضوی‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری – با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای نوروز تا کنون، 50 حادثه به وقوع پیوسته و به 4501 نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: در این مدت زمان به 461 نفر اسکان اضطراری داده شد.  74 تیم عملیاتی در قالب 453 نفر امدادگر و نجات‌گر در عملیات مختلف در این بازه زمانی حضئر داشتند.

وی در ادامه گفت: با آغاز بارش‌ها در استان از تاریخ 5 فروردین‌ماه، به 1085 خانوار حادثه دیده شامل 4288 نفر امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اقلام توزیع شده میان حادثه‌دیدگان 51 دستگاه چادر، 701 تخته پتو، 137 تخته موکت، 1061 کیلو نایلون و اقلامی از قبیل نان، خرما، برنج، چای، روغن، کشمش و آب‌معدنی بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین