|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
حیدری خاطرنشان کرد: در تصادفات منجر به مصدومیت نیز از لحاظ وقوع حدود یک درصد رشد داشته ایم، ولی از لحاظ تعداد مصدومین با 26 درصد کاهش مواجه بوده‌ایم .
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس(26 اسفند) تا پایان روز هفتم فروردین، 10 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند.

 سرهنگ محمد حیدری با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس از 26 اسفند ماه گفت: متاسفانه در این مدت، پنج فقره تصادف فوتی و 95 فقره تصادف جرحی در جاده های استان کرمانشاه رخ داده است .

وی افزود: تصادفات منجر به فوت از لحاظ تعداد 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد، اما از لحاظ تعداد افراد کشته شده با سال گذشته برابری می کند .

حیدری خاطرنشان کرد: در تصادفات منجر به مصدومیت نیز از لحاظ وقوع حدود یک درصد رشد داشته ایم، ولی از لحاظ تعداد مصدومین با 26 درصد کاهش مواجه بوده‌ایم .

وی یادآور شد: بیشتر سوانح رانندگی نوروز امسال در محورهای کرمانشاه - هرسین، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران، کرمانشاه- صحنه و مناطق اورامانات رخ داده است .

حیدری همچنین با اشاره به حضور 105 گشت پلیس راه در جاده های استان، از افزایش 17 درصدی برخورد با رانندگان متختلف نسبت به سال گذشته خبر داد .

  هشدار در خصوص ریزش کوه و رانش زمین

  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه نسبت به احتمال ریزش کوه و رانش زمین در برخی نقاط کوهستانی و محورهای استان به دنبال بارش های اخیر هشدار داد و  ادامه داد: یکی از محورهایی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد، محور حمیل به ایلام است .

حیدری افزود: محورهای مواصلاتی اورامانات از روانسر گرفته تا پاوه و ثلاث باباجانی نیز به دلیل کوهستانی بودن احتمال ریزش در آن ها وجود دارد .

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین خطر رانش زمین در نقاط یاد شده را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: این شرایط می طلبد که رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و از توقف بی مورد در حاشیه جاده ها خصوصا مناطق کوهستانی پرهیز کنند .

وی در پایان محورهای کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - بیستون - کنگاور و اسلام آبادغرب - پل دختر را پرترددترین محورهای استان کرمانشاه تا پایان روز هفتم فروردین عنوان کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین