|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
مراسم استقبال از پرویز هادی، کشتی‌گیر طلایی آذربایجان شرقی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی انجام شد.
کشتی‌گیر طلایی تیم ملی گفت: از همین امروز به فکر بازی‌های المپیک هستم و تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلای این بازی‌ها انجام خواهم داد.

 مراسم استقبال از پرویز هادی، کشتی‌گیر طلایی آذربایجان شرقی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی انجام شد.

در این مراسم که جمع کثیری از مردم باسمنج و تبریز و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و برخی از اعضای شورای شهر در آن حضور داشتند، استقبال خوبی از این کشتی‌گیر به عمل آمد.

پرویز هادی، آزادکار شایسته تیم ملی در دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی اینچئون، شابانبای از قزاقستان را با نتیجه شش بر یک از پیش رو برداشت و مدال طلای این رقابت‌ها را از خود کرد. هادی دو مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد آسیا در سال 2013 دهلی‌نو و 2012 کره‌جنوبی را در کارنامه دارد.

او پس از ورود به شهر تبریز درباره مدال طلای خود اظهار کرد: با توجه به این که بازی‌های آسیایی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، مدال طلای این مسابقات همچون المپیک از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشحالم که توانستم دل مردم را شاد کنم و از عملکرد خودم در این مسابقات راضی هستم و در مجموع کشتی ایران، مثل همیشه جور دیگر ورزش‌ها را کشید و سربلند از این مسابقات بیرون آمد.

هادی در خصوص داوری بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مدال طلا در این مسابقات، داوری‌ها به گونه‌ای بود که مانع از کسب مدال طلا توسط ایرانی‌ها شوند و داوران سعی می‌کردند که مدال طلا را از آن تیم میزبان کنند. در کشتی بارها دیدیم که علیه نمایندگان کشور ما ناداوری شد و واقعا داوری این مسابقات افتضاح بود و در کشتی آزاد حق دو نماینده ما را خوردند و در فرنگی نیز همه دیدند که چگونه علیه سعید عبدولی ناداوری شد و اگر این حق‌خوری‌ها نبود، سه مدال طلای دیگر نیز می‌توانستیم در کشتی از آن خود کنیم.

کشتی‌گیر اهل شهرستان باسمنج هدف خود را مدال طلای بازی‌های المپیک 2016 عنوان کرد و افزود: از همین امروز به فکر المپیک هستم و تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلای این بازی‌ها انجام خواهم داد و پس از یک ریکاوری تمریناتم را زیر نظر کادرفنی آغاز می‌کنم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین