|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
این مدافع در گفت‌وگو با خبرنگاران اسپانیایی جدایی خود از بارسلونا در انتهای فصل را تایید کرد و گفت فصل آینده در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد.
مدافع برزیلی بارسلونا عنوان کرد فصل آینده به تیمی در لیگ برتر انگلیس خواهد پیوست.

دنی آلوس آخرین فصل حضورش را در بارسا سپری می‌کند. این مدافع در گفت‌وگو با خبرنگاران اسپانیایی جدایی خود از بارسلونا در انتهای فصل را تایید کرد و گفت فصل آینده در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد.

دنی آلوس 31 ساله درباره شرایطش در تیم بارسلونا گفت: از بودن در بارسلونا راضی‌ام ولی این فصل آخرین فصل حضور من در جمع بارسلونایی‌هاست. صحبت‌های زیادی با مسئولان باشگاه داشتم و تصمیم گرفتم تا در پایان فصل جاری از جمع بارسلونا جدا شوم. ما فصل گذشته نتوانستیم به عنوان مهمی برسیم و به همین خاطر انگیزه داریم که در این فصل جبران کنیم و دوباره بارسلونا را به قهرمانی برسانیم. برای همین می‌خواهم در این تیم بمانم، اما باید با لوئیس انریکه درباره شرایطم صحبت کنم.

دنی آلوس در سال 2008 از تیم سویا به بارسلونا پیوست و در این تیم به شانزده قهرمانی دست یافت. او در بازی‌های نخست برزیل در جام جهانی 2014 برزیل به میدان رفت اما در دو بازی آخر توسط اسکولاری نیمکت نشین شد.

آلوس درباره تیم آینده خود گفت: فصل آینده در لیگ برتر توپ خواهم زد. چند پیشنهاد برای فصل بعد دارم و در حال حاضر در حال بررسی آنها هستم.

روزنامه میرر انگلیس خبر داد تیمهای لیورپول، منچستر‌سیتی و منچستر‌یونایتد رقابتشان را برای جذب این بازیکن برزیلی آغاز کردند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین