|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۵۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به جایگاه مهم مرکز SRM در این شرکت تصریح کرد: این خدمات در صنعت بیمه و در این مقیاس و با این کیفیت، بی‌نظیر و وجه تمایز توانمندی بیمه ایران در عرصه پاسخگویی را نشان می‌دهد.
 محسن پورکیانی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه‌ایران در بازدید از واحد پیشخوان خدمات (SRM) و سامانه های وب بنیان این شرکت گفت: در برنامه سال ۹۸ مسیر پیشبرد همه امور بیمه ایران از جاده توجه به فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد و زوایای تخصصی آن عبور می کند و همه ارکان شرکت می بایست در این مسیر با اشتیاق کامل، همدل و هدفمند باشند.
 
 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران، در این بازدید که امروز چهارشنبه انجام شد و آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره، افخمی مشاور و مدیر امور ایثارگران، رمضانی مشاور و مدیر کل حراست و امیری مدیر کل استان تهران حضور داشتند، پس از ارائه گزارش‌های مسؤولان مرکز فناوری اطلاعات بیمه ایران، آقای پورکیانی بر حذف فرآیندهای فیزیکی و استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری تأکید کرد و گفت: تحقق طرح توزیع امور کارشناسی و ارجاع آن از طریق شبکه در سراسر کشور و همچنین خلق شرایط بهتر در بستر IT که دسترسی ذینفعان ما را به خدمات‌مان تسهیل نماید در زمره اهدافی است که به جدیت به دنبال آن هستیم.
 
 مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به جایگاه مهم مرکز SRM در این شرکت تصریح کرد: این خدمات در صنعت بیمه و در این مقیاس و با این کیفیت، بی‌نظیر و وجه تمایز توانمندی بیمه ایران در عرصه پاسخگویی را نشان می‌دهد.
 
 آقای پورکیانی با تاکید بر ارائه خدمات بر مبنای مشتری مداری در این مرکز گفت: ارائه با کیفیت خدمات در این سامانه را بصورت مستمر رصد کرده و با اطلاع‌رسانی مؤثر در رسانه‌های همگانی زمینه را برای تکامل آن فراهم خواهیم ساخت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین