|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره مهم‌ترین اولویت دولت تدبیر و امید گفت: حل مشکلات اقتصادی و بازسازی روابط خارجی با حفظ اقتدار و منافع ملی مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم است.

محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه پیام نتیجه انتخابات 24 خرداد تغییر بود، اظهار داشت:‌ مردم با رای خود خواهان تغییر مدیریت اجرایی کشور بودند.

هاشمی در تعریف رویکرد اعتدال که از سوی روحانی مطرح شده است، تصریح کرد: اعتدال در حوزه‌های مختلف معانی متفاوتی دارد و در این مقوله به معنی جمهوری اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت نظام با یکدیگر است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درخصوص اولویت‌های دولت تدبیر و امید یادآور شد: حل مشکلات اقتصادی و بازسازی روابط خارجی با حفظ اقتدار و منافع ملی مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم است.

وی در پایان درباره تعامل حزب کارگزاران با دولت تدبیر و امید اظهار داشت: با توجه به رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید، حزب کارگزاران سازندگی که با تفکر اعتدالگرایی و پرهیز از افراط و تفریط تشکیل شده است، می‌تواند تعامل سازنده‌ای با دولت تدبیر و امید داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین