|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۵۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بیش از 22 استان کشور همچنان درگیر برف باران و کولاک است، نسبت به انجام سفرهای غیر ضروری هشدار داد.
 رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بیش از 22 استان کشور همچنان درگیر برف باران و کولاک است، نسبت به انجام سفرهای غیر ضروری هشدار داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پلیس راهور، سید کمال هادیان‌فر افزود: همچنان احتمال رودخانه ها در اکثر استانهای کشور وجود دارد لذا توصیه می‌کنیم به رانندگان به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها توقف نداشته باشند.

وی به آخرین وضعیت محورهای منتهی به شمال کشور کرد و گفت: در محورهای کرج چالوس هراز و فیروزکوه در بخش‌هایی از این محورها علیرغم اینکه محور باز بوده و تردد در آن جریان دارد احتمال ریزش سنگ وجود دارد.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: از رانندگان می خواهیم تا 48 ساعت آینده از ترددهای غیرضروری در محورهای کشور خودداری کنند و به هیچ عنوان برای تفریح سفر نکنند.

وی از افزایش تصادفات فوتی و جرحی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: انحراف به چپ و سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم رعایت سرعت مطمئنه مهمترین علت وقوع تصادفات رانندگی در شبانه روز گذشته بوده است.

وی از شهروندان خواست در صورت الزام به سفر حتما پیش از آغاز سفر از طریق شماره تلفن 120 یا سایت راهور 120 از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس به محورها ورود کنند از سوی دیگر داشتن تجهیزات لازم و ایمنی خودرو ضروری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین