|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۵۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
سرپرست مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: برای مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی شهرداری به حالت آماده باش کامل درآمد.
 سرپرست مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: برای مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی شهرداری به حالت آماده باش کامل درآمد.

امیر عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارندگی های رگباری که بیشترین میزان آن از ساعت 24 امشب تا ظهر فردا سه‌شنبه پیش بینی شده است مناطق و سازمان‌های شهرداری مشهد آماده باش هستند.
وی اضافه کرد: ستادهای مدیریت بحران شهرداری مشهد در مناطق با مدیریت شهرداران و در سازمان‌ها با مدیریت مدیران عامل این سازمان‌ها برای پیش‌بینی اقدامات لازم تشکیل شده است.
سرپرست مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: نیروهای خدمات شهری مشهد نیز در حال آماده باش کامل قراردارند و از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تجهیزات لازم از قبیل تانکر، پمپ های لجن کش و سایر تجهیزات مورد نیاز برای برطرف کردن آبگرفتگی آماده شده است.
عزیزی افزود: نیروهای آتش نشانی هم به همراه تجهیزات در ایستگاه‌ها برای مقابله با آبگرفتگی و حوادث احتمالی در آماده باش هستند و درصورت نیاز مرکز فرماندهی مدیریت بحران با حضور دستگاه های خدماتی و امداد رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه ها در شهرداریمشهد فعال خواهد شد.
وی ادامه داد: امشب از اسکان زائران در کمپ های زائر پذیر مشهد خودداری می شود و زائران در سوله های بحران و محل های سرپوشیده اسکان داده می شوند و شهروندان مشهدی نیز از اسکان در کوهستان پارک خورشید، مسیل بوستان چهل بازه و سایر مسیل های سطح شهر مشهد خودداری کنند.
طبق اعلام سازمان هواشناسی خراسان رضوی، نیمه شب امشب بارشهای رگباری و سیل آسا تمامی خراسان رضوی را فرا می گیرد و به صورت قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین