|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۵۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به بارش شدید باران در ارتفاعات و مناطق بالادست تا روز چهارشنبه برای این شهرستان وضعیت اضطراری اعلام کرد.
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به بارش شدید باران در ارتفاعات و مناطق بالادست تا روز چهارشنبه برای این شهرستان وضعیت اضطراری اعلام کرد.

محمد حیدری روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: دستگاه های اجرایی باید تمام امکانات خود را در حالت آماده باش قرار دهند.

وی با بیان اینکه 6 استان کشور اکنون درگیر سیل و آبگرفتگی هستند، افزود: با توجه به اینکه خوزستان استعداد سیلاب را دارد باید تدابیر لازم اتخاذ شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: شهرداری ها تمام دستگاه های خود را برای امدادرسانی در شرایط بحرانی و سیل آماده کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر لزوم پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گفت: باید برنامه ریزی لازم برای مقابله با بحران انجام شود تا در سیلاب های احتمالی دچار غافل گیری نشویم.

عباس پاپی زاده با بیان اینکه مدیران کم کار در شرایط بحرانی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، افزود: تیم نظارت بر عملکرد مدیران در این روزها به صورت لحظه ای فعال شود.

وی اظهار داشت: مدیران به هیچ وجه وقت را تلف نکنند و تمام تلاش خود را برای بسیج امکانات بکار گیرند.

محمدعلی دوایی فر شهردار دزفول نیز گفت: شهرداری دزفول برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی احتمالی در آماده باش کامل است.

معاون عملیاتی ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز پیش از این با اعلام آمادگی نیروهای بسیج برای امداد رسانی به مردم گفت: با توجه به اینکه تردد مسافران نوروزی بدلیل شدت بارش ها دچار مشکل شده بود، خودروهای تاکتیکی سپاه به کمک مسافران گرفتار شتافتند.

هادی صفر بنا با بیان اینکه سه محل اسکان ضروری برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به وضعیت جوی استان و پیش بینی هواشناسی نسبت به احتمال سیلابی شدن استان بر اثر بارندگی خودروهای تاکتیکی، قایق‌های امداد و نجات، چادر امدادی و همچین تمام یگان ‌های ناحیه مقاومت بسیج دزفول برای خدمت رسانی به مردم در حالت آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا با توجه به بارندگی های سیل آسا در مناطق بالادست سد دز، دبی رودخانه دز در حال حاضر به 850 مترمکعب بر ثانیه رسیده که احتمال افزایش این میزان نیز وجود دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین