|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۲۵۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
اهالی ورزش همگی برای کمک به جمعیت هلال‌احمر در راستای همراهی با سیل‌زده‌های استان گلستان متحد شدند.جدیدترین عضو این کمپین علیرضا بیرانوند است که به دعوت وزیر ارتباطات وارد این کمپین شده است.
 اهالی ورزش همگی برای کمک به جمعیت هلال‌احمر در راستای همراهی با سیل‌زده‌های استان گلستان متحد شدند.جدیدترین عضو این کمپین علیرضا بیرانوند است که به دعوت وزیر ارتباطات وارد این کمپین شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ اتفاق تلخ و وقوع سیل در استان گلستان باعث شد مردم و همچنین شخصیت های مطرح ورزشی بار دیگر بسیج شوند و آمادگی خود را برای همراهی با مردم سیل زده اعلام کنند. در حالیکه اکثر چهره های مطرح در صحبت های شان از این می گفتند که دولت باید به کمک مردم بیاید و کمک بیشتری به آنها داشته باشد، همراهی تمامی چهره ها برای کمک به جمعیت هلال احمر یک اتفاق ویژه است. این روزها تمامی تمرکز اهالی ورزش روی اطلاع رسانی برای کمک کردن به جمعیت هلال احمر بوده. چراکه همگی اعتقاد دارند این گروه بهتر و سریع تر می توانند به مردم سیل زده کمک کنند. صبح امروز بود که علی دایی در مصاحبه ای با خبرآنلاین اطلاع داد به زودی راهی مناطق سیل زده خواهد شد. دایی هم مثل سایر ورزشکاران مردم را به همراهی نهادهای دولتی دعوت کرد.

بهداد سلیمی و احسان حدادی هم دیگر ورزشکارانی بودند که از مردم خواستند کمک های خود را به دست هلال احمر برسانند. چراکه آنها اعتقاد داشتند در چنین شرایطی همه مردم ایران برای کمک به افراد سیل زده باید کنار هم باشند و این هدف با کمک گرفتن از جمعیت هلال احمر امکان پذیر است. بهداد سلیمی از این گفت که طبق اعلام قبلی خودش ترجیح می دهد به جای کمک به حساب های شخصی، کمک خودش را به دست هلال احمر برساند.

درست مثل احسان حدادی؛ احسان هم چندی پیش از این گفته بود که بی توجهی ها به مردم ایران زیاد شده اما با این حال در شرایط فعلی باید همه برای کمک کردن متحد شوند و انجام چنین کاری اگر از طریق جمعیت هلال احمر صورت بگیرد اصولی تر و بهتر است.

در ادامه این همراهی محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش از آمادگی کامل فدراسیون های ورزشی برای کمک به جمعیت هلال احمر گفت. داورزنی گفت که  با دستور آقای سلطانی فر در وزارتخانه ستادی تشکیل شده است و تمامی فدراسیون های ورزشی کمک ها نقدی خود را به شماره حساب سازمان هلال احمر واریز می کنند.

جامعه کشتی هم مثل دیگر اهالی ورزش اقلام مورد نیاز و کد دستوری سازمان هلال احمر برای دریافت کمک های مالی جهت همدردی و حمایت از هموطنان در شمال کشور را در اختیار مردم قرار داده تا آنها را به سمت پیش بردن کمک از طریق هلال احمر تشویق کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین