|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۴
کد خبر: ۲۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
ملی‌پوشان امید ایران با برتری سه بر صفر مقابل یمن آماده مصاف با امیدهای عراق می‌شوند.
 ملی‌پوشان امید ایران با برتری سه بر صفر مقابل یمن آماده مصاف با امیدهای عراق می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در روز دوم از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و در گروه C، دو تیم امید ایران و یمن به مصاف هم رفتند که در نهایت نیمه اول این بازی با برتری ایران در موقعیت‌های خلق شده همراه بود اما شاگردان کرانچار نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و امید‌های ایران به گل رسیدند. رضا شکاری در دقیقه ۵۴ از سانتر ارسالی نقطه کرنر استفاده کرد و با ضربه سر اولین گل تیم ملی امید ایران را به ثمر رساند.

حملات امیدهای ایران ادامه داشت و در دقیقه ۶۶ رضا جبیره از روی سانتر ارسال شده روی دروازه و با ضربه سر گل دوم شاگردان کرانچار را به ثبت رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۴ مهدی قائدی با سانتری که روی دروازه ارسال کرد، مهدی مهدی خانی را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه سر زیبای دیگر گل سوم ملی‌پوشان امید را به ثبت رساند.

در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود امیدهای ایران به پایان رسید و شاگردان کرانچار سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنند.

با این نتیجه عراق با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول گروه C قرار گرفت و ایران نیز با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین