|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۵۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
رضایت مشتری بالاترین نقطه زنجیره ارزش ما در شرکت ایساکو است و این سفرها تاکید مجددی به همکاران ما در ستاد، نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و امدادخودرو بر ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی در سراسر کشور است و نحوه ارائه این خدمات، به روش‌های مختلف در تمام ایام سال پایش می‌شود.
 گروه صنعتی‌ ایران‌خودرو، که از بیست و ششم اسفند ماه سال 97 جشنواره خدمات نوروزی خود به مدت 21 روز برای خدمت‌رسانی ویژه به مشتریان در ایام تعطیلات نوروزی آغاز کرده است، طبق برنامه‌ای مدون با حضور مدیران ارشد خود در استان‌های مختلف کشور، بر حسن اجرای آن نظارت خواهندداشت .     

 در حاشیه این بازدید حسینی مدیر عامل ایساکو در خصوص علت مبداء قرار دادن استان سیستان و بلوچستان در سفرهای نوروزی خود گفت: آغاز بازدیدها از این استان به معنای اهمیت بالای ارائه خدمات یکسان و استاندارد به تمامی مشتریان ایران‌خودرو در هر نقطه از ایران‌ سرافراز است، همچنین این‌که چابهار یکی از شهرهای پرتردد و مسافرپذیر در ایام نوروز بوده و تسهیل و تسریع امور مشتریان مراجعه کننده به نمایندگی‌ها در شهرها و مسیرهای پرتردد، اولین اولویت ما در این ایام است.

وی ادامه داد: رضایت مشتری بالاترین نقطه زنجیره ارزش ما در شرکت ایساکو است و این سفرها تاکید مجددی به همکاران ما در ستاد، نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و امدادخودرو بر ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی در سراسر کشور است و نحوه ارائه این خدمات، به روش‌های مختلف در تمام ایام سال پایش می‌شود.

مدیر عامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ادامه گفت: برنامه‌ریزی اجرای این طرح چند ماه قبل از آغاز آن با هدف ارائه خدمات ویژه و تسهیل دسترسی به خدمات امدادی و در نتیجه افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، با هم‌اندیشی تیمی متشكل از مدیران و كارشناسان مجرب این حوزه آغاز می‌شود و علاوه بر پیش‌بینی نیازهای اصلی شامل تامین قطعات و به روز رسانی تجهیزات، تمهیدات ویژه‌ای نیز برای نظارت بر حسن اجرای طرح اندیشیده می‌شود.

حسینی با اشاره مجدد به راه‌اندازی سامانه هوشمند BI گفت: این سیستم نوین در کنار پایش‌های محسوس و نامحسوس تیم‌های نظارتی، برای کنترل و پایش آنلاین خدمات ارائه شده به مشتریان، طراحی و اجرایی شده و مبنای آن گزارش‌های روزانه دریافتی از اقدامات روزانه نمایندگی‌ها بوده و امکان دخل و تصرف نیز در آن‌ وجود ندارد.

وی افزود: در جشنواره خدمات نوروزی نزدیك به 4300 نفر از همکاران ما آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند و علاوه بر نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های کشیک یک شیفت و دو شیفت، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2050 خودرو امداد، اتوكليك (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال هستند

حسینی  در پایان آرزوی  سالی خوش برای هموطنان، از تک‌تک همکاران فعال در حوزه شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در ایام تعطیلات برای آماده ۰خدمت‌رسانی در محل کار خود حاضر شده‌اند نیز قدردانی  کرد و گفت: از این عزیزان توقع داریم که با نهایت تلاش در ارائه خدمت و برخورد خوش، سفر خاطره‌انگیزی را برای مشتریان رقم بزنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین