کد خبر: ۲۵۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
  در فرخنده سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) و نخستین روز تعطیلات نوروزی ۱۳۹۸، آقای پورکیانی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با برگزاری نشست ویژه ای با حضور مدیران ستادی شرکت از جمله سرپرست مدیریت کل امور مالی، مدیرکل بیمه های اشخاص، مدیرکل شورای فنی و مدیریت ریسک و مدیرکل استان تهران در دفتر مدیرعامل، ضمن نظارت مستقیم بر نحوه ارایه خدمات نوروزی تاکید کرد: تمایز خدمات بیمه ایران در چنین مقاطعی توسط مردم عزیزمان محک زده می شود.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران، پس از این نشست هیاتی متشکل از آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره، نظری سرپرست امور مالی، مطیع دوست مدیرکل شورای فنی و امیری مدیرکل استان تهران از واحدهای رسیدگی به خسارت مجتمع فاطمی و بعثت بازدید و ضمن گفت و شنود صمیمانه با همکاران از حضور بیمه ایرانی ها برای خدمت در این ایام به مردم قدردانی کرده و توصیه های جداگانه ای ارایه شد.

موسوی رییس شعبه بعثت نیز از پاسخگویی به حدود شصت پرونده ثالث مالی و بدنه در اولین ساعات تعطیلات خبر داد و اشتیاق همکاران را برای ارایه خدمات، ستودنی خواند.

 سیدناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز از همه همکارانی که امسال توفیق حضور برای خدمت متمایز در نوروز به مردم دارند، قدردانی کرد برحضور مدیران اجرایی و تماس مستمر با همکاران عزیز حاضر در صحنه تاکید کرد و یادآور شد: در همه ایام سال پاسخگویی توام با احترام و متانت وظیفه ماست اما در این ایام خاص انتظارداریم چاشنی صبر و کرامت و تواضع و محبت، مضاعف باشد زیرا مکمل اصلی خدمات ویژه ما احساس احترام است که باید در مراجعین این ایام ایجاد شود.  آقای امیری مدیرکل استان تهران نیز از حضور همزمان سایر واحدها ازجمله شعبه شرق، پایانه خسارت غرب و اسلامشهر خبر داد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین