|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
فرزند غلامرضا کاج، شاعر آیینی دزفولی، از انجام عمل جراحی هفت ساعته روی پدرش و بستری شدن وی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

محمدرسول کاج، فرزند غلامرضا کاج،با اشاره به آخرین وضعیت پدرش گفت: روز پنجشنبه، هفتم شهریور ماه، عمل جراحی سنگینی به همراه سه تیم پزشکی روی پدرم انجام شد. این عمل  حدود هفت ساعت طول کشید که در آن استخوان جمجمه و چشم پدرم که به شدت آسیب دیده بود، سر جایش قرار گرفت.

وی ادامه داد: پزشکان از عمل پدرم راضی بودند و اظهار امیدواری برای بهبودی حال وی کردند. در حال حاضر ایشان در بخش ICU بستری هستند. منتظر هستیم تا با بالا رفتن سطح هوشیاری وی و به هوش آمدن، وضعیت اعضای عمل شده مورد بررسی قرار بگیرد. مشکل دیگری که در روند بهبودی پدرم با آن مواجه هستیم، بررسی وضعیت عصب چشم اوست که نیازمند به کارگیری از ام‌آر آی است، اما چون پدرم جانباز هستند و در سرشان یک ترکش وجود دارد، این کار امکان‌پذیر نیست.

کاج افزود: نیازمند دعای مردم هستیم تا وضعیت پدرم بهتر شود و هوشیاری خودشان را به دست بیاورند. تصادف سنگینی برای ایشان پیش آمد که برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستیم.

غلامرضا کاج بر اثر سانحه تصادفی که روز دوم شهریور ماه در شهر دزفول برایش اتفاق افتاده بود، در بیمارستان بقیة‌الله(عج) بستری شد. شدت سانحه به حدی بود که وی در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

غلامرضا کاج از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از نوحه‌سرایان آن سال‌ها بود که بسیاری از اشعار وی توسط مداحان اهل بیت(ع) در جبهه‌ها قرائت شده است که از جمله این‌ها می‌توان به برخی از نوحه‌های وی اشاره کرد که توسط حاج صادق آهنگران اجرا شد. «گلزار شقایق مجموعه نوحه و مرثیه»، «هفتاد و دو یاس: مجموعه شعر عاشورایی»، «دژ مقاومت: مجموعه خاطرات موشک‌باران شهر مقاوم و نمونه دزفول در 8 سال دفاع مقدس»، «لبخندهای ماندگار»، «مهاجران فلق (مجموعه شعر دفاع مقدس)» و «ردپای آفتاب: براساس زندگی پاسدار شهید سردار عبدالحمید صالح‌نژاد» از جمله آثار این شاعر است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین