|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
موسوی به والدین توصیه کرد از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان دلبندتان اکیدا خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیرند.
 ‌فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه روزهای پایانی سال، در کنار همه زیبایی هایی که با نو شدن طبیعت دارد؛ شاهد حوادث ناگوار هستیم‌، گفت: خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند و به توصیه های و هشدارهای پلیسی توجه کنند.

 سرهنگ «جمال موسوی» اظهار کرد: مردم با آمدن بهار جنب وجوش دیگری پیدا کرده و آماده استقبال از بهار طبیعت شده،اما متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از فروش مواد منفجره و استفاده نابجا در اینگونه جشن ها باعث داغدار شدن تعداد زیادی از افراد جامعه می شوند .

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه مصدومان چهارشنبه آخر سال اغلب نوجوانان و جوانان هستند؛ از خانواده ها درخواست کرد مراقب فرزندانشان باشند و توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

موسوی به والدین توصیه کرد از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان دلبندتان اکیدا خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افـراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشت نیروی انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهید.

وی تاکید کرد: از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست های برق یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز و پارکینگ های عمومی خودداری شود و با توجه به اینکه دانش آموزان بیشترین فعالیت را در این قبیل مراسم دارند؛ لازم است که در مدارس در همین راستا آموزش های لازم و تذکرات ایمنی به آنها گوشزد شده و کسبه و بازاریان در صورت مشاهده فروش مواد محترقه این مساله را به مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین