|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
سرمربی تیم کبدی بانوان گفت: اگر قرار است یک بار هند را ببریم، الان وقتش است.
سرمربی تیم کبدی بانوان گفت: اگر قرار است یک بار هند را ببریم، الان وقتش است.

اعظم مقصودلو پس از پیروزی بر بنگلادش و صعود به فینال گفت: ما در این دوره بسیار متفاوت تر از دوره قبل ظاهر شده ایم. در بازی با بنگلادش بازی را مدیریت کردیم. انتطارمان هم این است که فردا همینطور بازی کنیم.

وی ادامه داد: خیلی درباره بازی با بنگلادش فکر کرده بودیم و بازیکنان انتظارات من را برآورده کردند. ما 9 ماه زحمت کشیده ایم و قهرمانی دیگر دست خودشان است.

سرمربی بانوان گفت: در فینال بچه ها مثل امروز باید جنگنده و با درایت باشند. ما با 70 درصد توان امروز می توانیم در بازی با هند برنده باشیم. تنها مشکل ما در گذشته آمادگی بدنی بود که در این دوره آن را برطرف کرده ایم و لیاقت تیم ما قهرمانی است.

مقصودلو گفت: روی هند خیلی تمرکز کردیم و خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده ایم. اگر قرار است یک بار هند را ببریم، الان وقتش است. ما در این دوره از هند نه تکنیک تازه ای دیدیم و نه تاکتیک تازه.

او گفت: ما 5 بار با هند بازی کرده ایم و هر بار با اختلاف کمی باخته ایم، بازیکنان ما در گوانگجو تجربه بالایی نداشتند اما الان کاملا باتجربه هستند و می‌توانند هند را شکست دهند.

او گفت: هندی ها از ما ترسیده اند و همه تلاشش را کرده اند تا ما را آنالیز کنند. در بازی ما با بنگلادش، بازیکنان و مربیانشان ما را زیرنظر داشتند و از بازیکنان ما فیلم می‌گرفتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین