|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۲۵۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
آقای رئیسی خود یکی از فرزندان فاضل قوه قضائیه هستند که همواره مورد اعتماد مقام معظم رهبری بوده‌اند و کوله باری از دانش و تجربه را به همراه دارند. امیدوارم با مشی اخلاقی ایشان نوید فصل جدیدی از کارآمدی قوه قضائیه را در جامعه شاهد باشیم.
 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کرمان که در مورد امهال وام‌های کشاورزان بود، گفت: به وزیر اقتصاد توصیه می‌کنیم که این امهال را جدی‌تر بگیرد. این موضوع وظیفه قانونی آن وزارت خانه است.

 شهباز حسن پور در جلسه علنی امروز یک شنبه مجلس در تذکری شفاهی ضمن عرض تبریک به حجت‌الاسلام رئیسی گفت: آقای رئیسی خود یکی از فرزندان فاضل قوه قضائیه هستند که همواره مورد اعتماد مقام معظم رهبری بوده‌اند و کوله باری از دانش و تجربه را به همراه دارند. امیدوارم با مشی اخلاقی ایشان نوید فصل جدیدی از کارآمدی قوه قضائیه را در جامعه شاهد باشیم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از وزیر راه و شهرسازی به علت سفر به سیرجان خطاب به معاونین وزیر گفت: مصوبات این سفر را جدی گرفته و هر چه سریع‌تر آنها را اجرایی کنید. همچنین از دولت می‌خواهم که نسبت به همسان سازی حقوق‌ها خصوصاً حقوق بازنشستگی کشوری و لشگری اقدام جدی انجام دهد. از دولت می‌خواهم نسبت به معیشت مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر اقدام جدی نماید.

وی در ادامه تذکر خود خطاب به علی مطهری گفت: مجموعه‌ای از نمایندگان مجلس خصوصاً مجمع نمایندگان استان کرمان بالاخص نماینده رفسنجان از شما در مورد امهال وام‌های کشاورزان این استان درخواست دارد. با توجه به تذکر قبلی بنده و دستوری که سابقا داده‌اید هیچ اقدامی صورت نگرفته است. امیدوارم که شما مجدداً در مورد این موضوع تاکید فرمائید.

حسن‌پور در پایان تذکر خود گفت: دشمنان این نظام بی اعتمادی و سیاه نمایی را در دستور کار خود قرار دادند. این در حالی است که کارنامه چهل ساله انقلاب سرشار از موفقیت‌ها و کارهای بزرگ است. دولت نیز با تمام توان در حال کاهش تأثیر تحریم‌های ظالمانه مستکبران است مراقب باشیم که برای رسانه‌های دشمن با سیاه نمایی خوراک درست نکنیم.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: در رابطه با وام‌های کشاورزان ما به وزیر اقتصاد توصیه می‌کنیم که امهال را جدی‌تر بگیرند. این موضوع وظیفه قانونی وزارت اقتصاد است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین