|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۵۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مؤسس شرکت امنیتی آمریکایی بلک واتر در گفت‌وگو با شبکه الجزیره پذیرفت که در اوت ۲۰۱۶، یعنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در برج ترامپ با اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، ازجمله پسر ارشد ترامپ و با حضور یک کارشناس رسانه صهیونیستی و فرستاده دو شاهزاده از عربستان سعودی و امارات دیدار داشته است.
 مؤسس شرکت امنیتی بلک واتر پذیرفت که دیدارش با اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ درباره سیاست ایران بوده است.

اریک پرینس، مؤسس شرکت امنیتی آمریکایی بلک واتر در گفت‌وگو با شبکه الجزیره پذیرفت که در اوت ۲۰۱۶، یعنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در برج ترامپ با اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، ازجمله پسر ارشد ترامپ و با حضور یک کارشناس رسانه صهیونیستی و فرستاده دو شاهزاده از عربستان سعودی و امارات دیدار داشته است.

وی پس از اصرارهای خبرنگار الجزیره سرانجام پذیرفت که برای گفت‌گو درباره سیاست درقبال ایران به این نشست رفته بوده است.

به گزارش الجزیره، همچنین جورج نادر تاجر لبنانی-آمریکایی، استفان میلر که در آن زمان یک عضو ارشد کمپین ترامپ بود و اکنون از مشاوران سیاسی نزدیک به ترامپ است، جو زامل که شرکت متعلق به او کارشناسان صهیونیستی در حوزه رسانه و اطلاعات را استخدام استخدام می‌کرد، در این نشست حضور داشته‌اند.

اما اریک پرینس پیش از این، حتی در جلسه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ اطلاعاتی درباره این نشست فاش نکرده بود. بنابراین، این اولین باری است که او به‌طور علنی اذعان می‌کند که در این نشست که برای بررسی سیاست درقبال ایران بوده شرکت کرده است. گفته می‌شود که پرینس در آن زمان به دنبال پیشبرد طرحی برای بی‌ثبات کردن ایران از طریق استفاده از پیمانکاران نظامی خصوصی بوده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان روی کار آمدن نیز سیاستی تند و سخت‌گیرانه درقبال ایران اتخاذ کرده است و در مه ۲۰۱۸ نیز از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین