|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۵۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
مهمترین هدف از برگزاری جلسات شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایجاد فهم مشترک و پیش‌دستی در اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد وزارت‌خانه در بخش‌های مختلف است، ضروری است که همزمان با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی یک «پیوست رسانه‌ای» نیز جهت آگاهی دادن بیشتر به مردم تهیه و ارائه شود.
 مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و آگاهی‌بخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی‌های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با هدف تداوم اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و ایجاد فهم مشترک در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی کشور در محل برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: بهترین هدیه به مردم آگاهی‌بخشی است که در همین راستا وزارت اقتصاد انصافاً بهترین تلاش‌های خود را برای مقابله با اقدامات تخریبی دشمنان و فشارهای بین‌المللی انجام داده است.

صیدی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در کل دنیا از کشورهای توسعه‌یافته گرفته تا سایر دچار چالش‌هایی است و فشار‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم  در تمام دنیا با اشکال مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: شاخص‌های عملکردی در اقتصاد کشور گواهی می‌دهد که کارهای بزرگی انجام شده و برای آگاه کردن مردم از این اقدامات راهی جز مقابله با سیاست‌های تخریبی دشمنان نداریم.

وی خطاب به مسئولان روابط عمومی زیرمجموعه‌ وزارت اقتصاد گفت: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: مهمترین هدف از برگزاری جلسات شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایجاد فهم مشترک و پیش‌دستی در اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد وزارت‌خانه در بخش‌های مختلف است، ضروری است که همزمان با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی یک «پیوست رسانه‌ای» نیز جهت آگاهی دادن بیشتر به مردم تهیه و ارائه شود.

سید مالک حسینی ابراز کرد: روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد با همگرایی کامل در جهت پوشش کامل زحمات و اقدامات انجام شده و جلوگیری از سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی، از عملکردها دفاع خواهند کنند.

در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران روابط‌عمومی  سازمان‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه برگزار شد،به هماهنگی بیشتر و اطلاع‌رسانی آگاهانه و دقیق از اقدامات و برنامه‌های وزارت اقتصاد در راستای شفافیت بیشتر تأکید شد و اظهار نظرهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین