کد خبر: ۲۵۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
صنعت سریال‌سازی دچار رکود شده بود که حرکت خود را ادامه داد و دو ثمره آن سریال‌های موسی (ع) و سلمان فارسی بود که بعد از ۲۰ سال وارد پیش تولید شدند. سریال‌هایی که تراز سریال‌سازی ایران را بالا خواهند برد.
 نشست خبری مرتضی میریاقری (معاون سیما) به منظور اعلام برنامه‌های نورز ۹۸ تلویزیون صبح شنبه ۱۸ اسفند ماه در مرکز همایش‌های سازمان صداو سیما برگزار شد.

میرباقری در ابتدای این نشست درباره عمده اتفاقات سال ۹۷ در تلویزیون نکاتی را مطرح کرد و از سریال‌های «پدر» و «بانوی عمارت» به عنوان مجموعه‌های جریان‌ساز نام برد.

وی در ادامه توجه به بحث جوان‌گرایی در صداوسیما را مطرح کرد و گفت: در سطح مدیران اصلی جوان‌گرایی صورت گرفت. همچنین در شوراهای برنامه سازی این رویکرد را داشتیم. امسال در این زمینه به شکل جدی تری وارد عرصه شدیم.

معاون سیما همچنین گفت: صنعت سریال‌سازی دچار رکود شده بود که حرکت خود را ادامه داد و دو ثمره آن سریال‌های موسی (ع) و سلمان فارسی بود که بعد از ۲۰ سال وارد پیش تولید شدند. سریال‌هایی که تراز سریال‌سازی ایران را بالا خواهند برد.

او افزود: ارتقا جشنواره جام جم یکی از اتفاقات سال ۹۷ بود که بخش مردمی را هم به راه انداختیم. که حواشی پیدا کرد و من پاسخگوی همه این حواشی خواهم بود.

ادامه دارد...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین