|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۲۵۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
محمد آرین خو، پیشکسوت کاراته ایران تغییر در فدراسیون کاراته را ضروری می داند.
محمد آرین خو، پیشکسوت کاراته ایران تغییر در فدراسیون کاراته را ضروری می داند.

آرین خود در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، درباره انتخابات ریاست فدراسیون کاراته که قرار است روز 23 اسفند برگزار شود، گفت: مهمترین چالش در انتخابات فدراسیون را مهندسی انتخابات می دانم که خیلی وقت ها اتفاق افتاده و کاندیدای واقعی انتخاب نشده. در حال حاضر هنوز نام کاندیداها هم اعلام نشده. در حالی که باید از ده روز قبل برنامه و رزومه خود را ارائه کنند.

او ادمه داد: اگر بتوانند این مهندسی را از بین ببرند و انتخاب، انتخاب اصلح نامزدها باشد، اولین چالش رئیس فدراسیون، خارج کردن فدراسیون از حالت ناکارآمد است.

او درباره گفت: فدراسیون کاراته صددرصد نیاز به تغییر دارد نه حتی 99 درصد.

مدیر پیشین تیم های ملی کاراته ایران درباره کاندیداهای فدراسیون نیز گفت: اگر فردی اقتصادی به فدراسیون کاراته بیاید، حداقل خیالمان راحت است که چشم به درآمدهای فدراسیون ندارد. مدرک فروشی نمی کند و تایید سبک ها را با پول انجام نمی دهد.

او ادامه داد: شما ببینید در چند ماه گذشته چند سبک در فدراسیون کاراته تایید شده؟ برای چه؟ این همه سبک برای چه داریم؟ کسی که اقتصادی باشد و بتواند اقتصادی فکر کند، دیگر دست در جیب فدراسیون نخواهد کرد و می رود برای کاراته زحمت می کشد.

آرین خو افزود: اگر کاندیدای درست به ریاست فدراسیون انتخاب شود، اولین کار او بررسی سبک ها و موضوع فروش آنها با پول است. شما ببینید کسی که سبکی را ثبت کرده، اصلا در سراسر  کشور، صد نفر آدم یا دو باشگاه دارد؟ در روزنامه ها می زنند فلان سبک نماینده فعال می پذیرد؛ مگر پفک فروشی است؟

آرین خود تاکید کرد: با آمدن کسی به ریاست فدراسیون کاراته، که کارنامه اقتصادی موفقی دارد، صددرصد این مشکل رفع می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین