|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۰
کد خبر: ۲۵۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
نمی‌دانم فردا چه بازیکنانی برای ما بازی می‌کنند. ما مستقیم از قطر به ایران برگشتیم و وقت کافی برای ریکاوری نداشتیم و ۳ روز بعد از آن بازی باید در لیگ بازی کنیم. نقش کادر پزشکی ما بسیار مهم است. به دکتر نوروزی بابت مدال نقره‌اش تبریک می گویم اما من به او مدال طلا می‌دهم.
سرمربی استقلال معتقد است روزهای سخت استقلال فرا رسیده است.

 وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: همان‌طور که قبلاً گفته بودم روزهای سخت ما فرا می‌رسد و هر ۴ روز یک بار بازی داریم و این فشردگی بازی‌ها ما را اذیت می‌کند. تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند با تمام توان برابر ما می‌ایستند و می‌خواهد برنده شوند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم فردا چه بازیکنانی برای ما بازی می‌کنند. ما مستقیم از قطر به ایران برگشتیم و وقت کافی برای ریکاوری نداشتیم و ۳ روز بعد از آن بازی باید در لیگ بازی کنیم. نقش کادر پزشکی ما بسیار مهم است. به دکتر نوروزی بابت مدال نقره‌اش تبریک می گویم اما من به او مدال طلا می‌دهم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: چند بازیکن مثل وریا غفوری، فرشید باقری و منشأ مشکل دارند و باید بیشتر با آن‌ها کار کنیم و در زمان استراحت‌شان مراقب آن‌ها باشیم. برای من هم موفقیت در لیگ مهم است و هم در لیگ قهرمانان آسیا.

ادامه دارد…

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین