کد خبر: ۲۵۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
سرمربی پاختاکور می‌گوید جو ورزشگاه آزادی در بازی تیمش مقابل پرسپولیس زیبا بوده است.
 سرمربی پاختاکور می‌گوید جو ورزشگاه آزادی در بازی تیمش مقابل پرسپولیس زیبا بوده است.

به گزارش ایسنا، شوتا آلولادزه سرمربی پاختاکور بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اول از همه می‌خواهم بابت جو ورزشگاه تبریک بگویم. خیلی زیبا بود. این خیلی زیبا است که تماشاگرانی در ایران عاشق فوتبال هستند و برای یک بازی ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می آیند. ما بازی سختی داشتیم و شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم. به بازیکنانم به خاطر نمایش خیلی خوبی که داشتند تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم.

او در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را شانس قهرمانی این رقابت‌ها می‌دانند هم بیان کرد: خیلی سخت است که به این سوال جواب بدهم. برای نتیجه‌ای که پارسال گرفتند احترام قائل هستم اما برای گفتن چنین چیزی زود است.

او اضافه کرد: ما کلاً اینگونه بازی می‌کنیم و زیاد تغییری در نوع بازی‌مان ایجاد نمی‌کنیم. تیم ما جدید است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و بهتر شویم.

سرمربی پاختاکور ادامه داد: ما اینجا آمدیم که ۹۰ دقیقه بازی کنیم و بهترین اتفاق تماشاگران این بازی بودند و این چیزی بود که ما نیاز داشتیم و شکرگزارش هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف چیست، هم اظهار کرد: من حمایت‌گر فوتبال هستم و دوست دارم که فوتبال ببینم. هر کشوری فوتبال و دوست داران فوتبال دارد و باید در خانه و مقابل تماشاگران شأن بازی کنند. من از این قضیه حمایت می‌کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین