کد خبر: ۲۵۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
علی شمخانی گفت: اتفاق جدیدی نیست که درباره پدیده‌ای ضد ملی، عناصری در داخل مروج آن باشند.
علی شمخانی گفت: اتفاق جدیدی نیست که درباره پدیده‌ای ضد ملی، عناصری در داخل مروج آن باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیر دریابان شمخانی در پاسخ به سوالی مبنی بر «تصویب یا عدم تصویب لوایح اف‌ای‌تی‌اف» گفت: البته این اتفاق جدیدی نیست که درباره یک پدیده ضد ملی، عناصری در داخل مروج آن باشند و ما در طول سالیان انقلاب این وضعیت را داشته ایم.

وی افزود: ما در داخل کشور نهاد‌های قانونی مختلفی داریم که هریک از آن‌ها در این مسیر وظیفه خود را انجام می‌دهند و امیدواریم در این کشمش که تعهدات جمهوری اسلامی برای چهاردهمین بار از سوی آژانس تایید شده، بتوانیم آنچه حق ملت ایران است را بازگردانیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور ایران در سوریه اظهار کرد: حضور ایران در سوریه بنابردرخواست دولت سوریه است. ۴٠ سال است که نبرد بین دو جبهه ثبات سازان و بی ثبات سازان ادامه داشته و دارد. امروز کفه ترازو مشخص می‌کند که بی ثبات سازان هیچ چاره‌ای جز شکست ندارند و این مسئله در پهنه جغرافیایی منطقه نفت خیز ما کاملا روشن است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در محور ثبات سازی به درخواست دولت سوریه و در جهت کمک به مردم سوریه در آنجا حضور داشته و تا زمان درخواست آن‌ها این حضور ادامه دارد و این سفر‌های بی فایده و حرف‌های بی عمل نتانیاهو تاثیری در این قضیه ندارد.

در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه جلسات شورای عالی امنیت ملی برای انتقام از مسببان حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان گفت: این موضوع هنوز در دستور کار است.

وی افزود: دولت پاکستان متعهد است که امنیت مرز‌های خودش را در جلوگیری از ورود ضدانقلاب تضمین کند و ما هم حتماً و بدون شک آنچه را که برای صیانت از مرز با پاکستان و حفظ امنیت مرز‌ها لازم است به کار می‌گیریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین