|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۶
کد خبر: ۲۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
این افسر پلیس راهور حین انجام وظیفه با مقاومت یکی از بازیکنان سابق فوتبال برای تست الکل مواجه شد و در عین حال فرد مذکور اقدام به فیلمبرداری و به اشتراک گذاری آن در فصای مجازی کرد که با واکنش های متفاوتی همراه بود.
  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: افسر وظیفه شناسی که کار خود را ( در برخورد و جریمه فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال) بدرستی انجام داده بود تجلیل شد.

 سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ گفت: این افسر وظیفه شناس طبق قانون عمل کرده بود و از خدمات وی تشکر می کنم.
وی افزود: این افسر پلیس راهور حین انجام وظیفه با مقاومت یکی از بازیکنان سابق فوتبال برای تست الکل مواجه شد و در عین حال فرد مذکور اقدام به فیلمبرداری و به اشتراک گذاری آن در فصای مجازی کرد که با واکنش های متفاوتی همراه بود.



رحیمی در پایان این دیدار از عملکرد دقیق و مطابق قانون و در عین حال مودبانه این افسر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا ماجرای درگیری کلامی فرهاد مجیدی با یک مامور راهنمایی و رانندگی و واکنش های پس از آن، طی روزهای گذشته بازتاب های زیادی در رسانه ها بویژه فضای مجازی ایجاد کرده بود.

مجیدی با گوشی تلفن فیلمی از گفت و گویش با مامور راهنمایی و رانندگی را که در حال اعمال قانون وی بود منتشر کرد و بازتاب های مربوط به این رویداد نیز از همان زمان شروع شد.

فرماندهان پلیس بعد از این ماجرا از مامورشان دفاع و از اقدام مجیدی انتقاد کردند؛ در عین حال مجیدی پست دیگری در اینستاگرامش منتشر کرد و با اشاره به تماس سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ با خودش نوشت: خیلی خوشحالم رئیس پلیس مردمی پایتخت که حس پدرانه ای به مردم تهران داده با تدبیر و پیگیری و در جریان قرار گرفتن کامل داستان روز جمعه و در اولین فرصت وارد موضوع شدند و حرف های من و مامور مربوطه را شنیدند و تصمیم گرفتند.

به دنبال این مسائل، برخی رسانه ها نیز از قول سردار حسین اشتری فرمانده ناجا نوشتند: هیچکس حق ندارد از مامور پلیس تصویر بردارد و وی را تهدید کند.

وی همچنین افزود: نه خودرو و نه فرد برای ما مهم نیست هر کس قانون را رعایت نکند هر که باشد اعمال قانون می‌کنیم.
اشتری اظهارداشت: اگر در اجرای قانون مأموران ما کوتاهی کردند، مردم به سامانه 197 می‌توانند اطلاع دهند و رسیدگی می‌کنیم.



منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین