|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
در مجمع عمومی سازمان ملل،ابتدا این'باراک اوباما' رییس جمهوری آمریکا بود که با درخواست واکنش همگانی علیه داعش، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. اما خیلی زود رییس جمهوری ایران با سخنرانی خود در مجمع عمومی، به مهمترین خبر رسانه ها تبدیل شد.
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: شرایط کنونیِ گفت و گوهای هسته ای به گونه ای است که تهران قواعد بازی را تعیین و آمریکا عقب نشینی می کند.

این روزنامه افزوده است: در مجمع عمومی سازمان ملل،ابتدا این'باراک اوباما' رییس جمهوری آمریکا بود که با درخواست واکنش همگانی علیه داعش، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. اما خیلی زود رییس جمهوری ایران با سخنرانی خود در مجمع عمومی، به مهمترین خبر رسانه ها تبدیل شد.

پرشمارگان ترین روزنامه آمریکایی نوشت: 'جان کلام روحانی این بود: فعلا شما طبق قواعد ما بازی خواهید کرد.'

وال استریت ژورنال با اشاره به اظهارات 'حسن روحانی' مبنی بر اینکه ایران به ائتلاف کنونی علیه داعش اعتماد ندارد، نوشت: این ضربه ای آشکار به دیپلمات های آمریکایی بود که به هر نحو ممکن نشان داده بودند علاقه دارند در زمینه داعش با ایران به مواضع مشترک برسند.

وال استریت ژورنال که به حزب مخالف دولت آمریکا نزدیک است، همچنین با اشاره به حفظ موضع اقتدار از سوی ایران در برنامه ها و مذاکره های اتمی اش، از کاخ سفید انتقاد کرد که چرا همچنان برای یافتن راه های ابتکاری و حل اختلاف با تهران تلاش می کند.
منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین