|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۴
کد خبر: ۲۵۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
معتقدم کاراته ایران برای تنفس به "هوای تازه” نیازمند است. در عین حال که ورود "هوای تازه” در صحنه این ورزش ملی امری اجتناب ناپذیر است تلاش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی دقیق و عالمانه”شورا” هارا رکن اصلی تصمیم گیری قرار دهیم.


علی قاسمی، کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته می گوید:  با کاراته آمیخته ام و سالهاست که ورزش کاراته با زندگی من عجین شده است.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه به پشتوانه و دلگرمی بزرگان و پیشکسوتان کاراته ایران وارد عرصه انتخابات شده ام، گفت: بعد از بیست سال تجربه مدیریت حرفه ای، احساس می کنم که می توانم کمک چشمگیری به خانواده بزرگ کاراته ایران نمایم گفتاو تاکید کرد: آنهایی که مرا می شناسند، می دانند که حرفی نمیزنم، مگر آنکه آن را عملی سازم.

او درباره نتیجه انتخابات ریاست فدراسیون اظهار داشت: اینکه چه کسی در این انتخابات پیروز شود یک مسئله فرعیست؛  مهم این است که رای دهندگان بتوانند برنامه و اهداف کاندیداها را دقیقا مورد مطالعه قرار دهند و انتخاب اصلح را انجام دهند. حتی بهتر است هدف کاندیداها، معرفی اهداف و برنامه هایشان باشد نه صرفا تلاش برای رای آوردن.

قاسمی تصریح کرد: برنامه ای که برای تحول کاراته تدوین کرده ام ، کار یک روز و دو روز نیست. ماه ها مطالعه کرده ام و روی آن وقت گذاشته ام.

او با تاکید بر اینکه در جریان کامل کمبودها و مشکلات قهرمانان ملی پوش کاراته کشور هستم، گفت: معتقدم کاراته ایران برای تنفس به "هوای تازه” نیازمند است. در عین حال که ورود "هوای تازه” در صحنه این ورزش ملی امری اجتناب ناپذیر است تلاش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی دقیق و عالمانه”شورا” هارا رکن اصلی تصمیم گیری قرار دهیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ادامه داد: تاسیس شورای مشورتی پیشکسوتان یکی از اولویت های اصلی بنده در فدراسیون کاراته است؛ شورایی که تصمیماتش لازم الاجرا خواهد بود.

قاسمی از همه صاحبنظران کاراته خواست تا با ورود خود به هم افزایی در کاراته ایران کمک کنند.

این کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته درباره برنامه های خود نیز گفت: المپیک ۲۰۲۰ در الویت برنامه های میان مدتمان خواهد بود. فرزندان ملی پوش وطن می بایست در اوج آمادگی باشند.از هیچ حمایتی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

قاسمی ادامه داد: احداث " آکادمی قهرمانی کاراته ایران”یکی از اقداماتی است که آن را عملی خواهم کرد و امیدوارم در تاریخ کاراته ایران ماندگار شود.این مهم در راستای حمایتها و سیاستهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان قابل تحقق خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین