|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۵۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
به همراه بیمه رویه های گمرکی سایر پوشش‌های بیمه‌ای مرتبط مانند بیمه حمل و نقل کالا، انواع بیمه مسئولیت برای متصدیان حمل و نقل بین‌المللی اعم از CMR ، فیاتا و ... و طرحهای خاص بیمه ای نیز از سوی بیمه ایران ارائه می شود.
در مراسمی ضمن رونمایی از خدمت جدید بیمه ایران با عنوان بیمه «تأمین رویه های گمرکی»، نخستین قرارداد بیمه تأمین رویه های گمرکی در دو بخش ترانزیت داخلی و بین‌المللی میان کانون سراسری انجمن‌های موسسات حمل و نقل بین المللی و ‌بیمه ایران منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران، مدیرکل بیمه‌های مسؤولیت و حمل و نقل بیمه ایران با اعلام این خبر افزود: با این قرارداد همه شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کشورمان از طریق کانون سراسری انجمن‌های موسسات حمل و نقل بین المللی، تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند.

مجید رحمتی تاثیر این قرارداد را در توسعه صنعت ترانزیت کالا و حتی صنعت توریسم حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد: به همراه بیمه رویه های گمرکی سایر پوشش‌های بیمه‌ای مرتبط مانند بیمه حمل و نقل کالا، انواع بیمه مسئولیت برای متصدیان حمل و نقل بین‌المللی اعم از CMR ، فیاتا و ... و طرحهای خاص بیمه ای نیز از سوی بیمه ایران ارائه می شود.

مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران، استقبال جامعه بیمه‌گزاران از خدمات بیمه ایران را حاصل اجرای الگوی مشتری مداری و نوآوری و خلاقیت بیمه ایران دانست و از شرکتهای حمل و نقل بین المللی دعوت کرد زیر چتر حمایتی بزرگترین و توانمندترین شرکت بیمه کشور قرار گیرند.

گفتنی است رونمایی و عملیاتی شدن طرح بیمه رویه‌های گمرکی بمناسبت ایام فرخنده دهه فجر، در محل شعبه شمیران بیمه‌ایران صورت گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین