|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۲۵۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
سرمربی اتلتیکومادرید به خاطر حرکت زشتش در دیدار رفت برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کرد.
 سرمربی اتلتیکومادرید به خاطر حرکت زشتش در دیدار رفت برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف ویارئال می‌رود. دیگو پابلو سیمئونه در ابتدای نشست خبری پیش از بازی به خاطر حرکت زشتش در دیدار برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عذر خواهی کرد. سرمربی اتلتیکو گفت: از یوونتوس و همه کسانی که از رفتارم ناراحت شدند عذرخواهی می کنم.

سرمربی آرژانتینی درباره بازی فردا اظهار کرد: ما به تیم نگاه می‌کنیم و نه به جدول. ویارئال تیم سرسخت و پیچیده ای است. همچنین از بازیکنان خوبی برخوردار است و سرمربی دارد که دائما شیوه بازی تیمش را تغییر می‌دهد. می‌خواهیم به بازی خوبمان که از چهارشنبه شروع شد ادامه دهیم.

آلوارو موراتا تاکنون دو گل برای اتلتیکو به ثمر رسانده است اما هر دو توسط VAR مردود اعلام شدند. سیمئونه در این باره گفت: به انرژی و قدرتش نیاز داریم. او باید از موقعیت هایی که دارد مانند گذشته استفاده کند تا به گل برسد. اگر به تلاشش ادامه دهد به هدفش خواهد رسید. بدون شک به او نیاز داریم. به یک موراتا قدرتمند نیاز داریم.

 سرمربی اتلتیکو درباره تفاوت تیمش در وایهکاس و دیدار برابر یوونتوس گفت: ما انسان هستیم و احساس‌های متفاوتی داریم. همیشه شرایط مطابق میلتان پیش نمی‌رود. همیشه باید با همان تلاش به بازی کردن خود ادامه دهید. برخی اوقات همه چیز به نحو دلخواهتان پیش می رود اما گاهی اوقات شرایط پیچیده می شود. باید برای بد بازی کردن و زمانی که تیم نمی‌تواند مسیرش را پیدا کند آماده بود. بازیکنان برای شرایط سخت آماده هستند. این تفاوت بازیکنان بزرگ و بازیکنان کوچک تر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین