|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
اشاره و توصیه به مواردی همچون رعایت اخلاق، توسعه عدالت، رعایت اصول اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به آموزش و پژوهش مبتنی بر مصالح و مقتضیات ملی و دینی و تمرکز بر سبک زندگی درست مردم از اهم موضوعاتی است که می تواند سرلوحه فعالیت های همکارانمان در سراسر کشور قرار گیرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرایی شدن بیانیه «گام دوم انقلاب» که از سوی مقام معظم رهبری به ملت شریف ایران ابلاغ شده است، تاکید کرد.

 به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سعید نمکی این موضوع را به معاونین وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرده است.

در این ابلاغ آمده است: «بیانیه «گام دوم انقلاب» که توسط رهبر فرزانه انقلاب به ملت شریف ایران ابلاغ شد علاوه بر بالندگی و نشاط دوباره درخت تنومند انقلاب اسلامی با تاکید بر ارکان اصلی آن همچون استقلال، آزادی و دفاع  از آرمان های نفیس روزهای نخست، نقشه و چراغ راهی بی مانند بود برای توسعه افتخار آفرین ایران اسلامی که چکیده اندیشه بزرگ مرد دلسوز و خردمندیست که سالهای با برکت عمرش را در سنگرهای مختلف مصروف خدمتگزاری به مردم ، کشور و دینش کرده و اینک حاصل آن همه تجربه، اخلاص، دلسوزی و اعتقاد را در قالب جملاتی سرشار از عشق و معنویت نثار مردمان سرزمینش کرده است.

با مداقه در این بیانیه مهم می توان دریافت سهم ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بکارگیری این توصیه های ارزشمند فراتر از دیگر دستگاه ها است.

اشاره و توصیه به مواردی همچون رعایت اخلاق، توسعه عدالت، رعایت اصول اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به آموزش و پژوهش مبتنی بر مصالح و مقتضیات ملی و دینی و تمرکز بر سبک زندگی  درست مردم از اهم موضوعاتی است که می تواند سرلوحه فعالیت های همکارانمان در سراسر کشور قرار گیرد.

لذا از معاونین و روسای دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کشور می خواهم تا با تشکیل کارگروه های ویژه، برنامه های عملی جهت اجرای توصیه های معظم له را تدوین و حداکثر تا سه ماه آینده به اینجانب اعلام کنند.»

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین