|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۵
کد خبر: ۲۵۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک می گوید به زودی شرایطی را ایجاد می کند که فیسبوک در بهترین شرایط امنیتی خود قرار گیرد.
مارک زاکربرگ وعده داده که چالش شخصی خود را در سال 2019 به عنوان چگونگی تاثیر فناوری بر جامعه و امنیت کاربران قرار داده است.

زاکربرگ که هر سال برای خود یک چالش جدید تعیین می کند، در سال 2019 میلادی چالش خود را تاثیر فناوری برو اینترنت بر آینده و جامعه تعیین کرده است.

زاکربرگ در جریان بازدید از دانشکده حقوق هاروارد گفت: "ما اکنون بیش از 30 هزار نفر را برای بررسی محتوا و بررسی ایمنی کار خود استخدام کرده ایم، اما صرف نظر از اینکه چه میزان آموزش را برای این افراد تعیین کنیم، آن ها باز هم اشتباهاتی را انجام می دهند."

او در پاسخ به سوالاتی درباره مساول اخلاقی نیز گفت: "ما هر روز به مسائل اخلاقی و امنیت کاربران فکر می کنیم، ما در حال ساخت یک سرویس هستیم که در آن اخبارهای مختلف را رتبه بندی می کنیم تا به مردم بیشترین محتوای مرتبط را نشان دهیم، [ما] فرض می کنیم که از داده ها حمایت می شود، به طور کلی، مردم می خواهند ما به آنها مناسب ترین مطالب را نشان دهند."

به نظر می رسد فیسبوک تحت مدیریت مارک زاکربرگ در تلاش است خود را به شکلی مثبت تر از همیشه نشان دهد و البته ثابت کند یک شبکه اجتماعی مفید و کاربردی است. باید دید هدف های زاکربرگ تا چه موفق خواهد شد و چه نتایجی خواهد داشت./انتخاب

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین