|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۵۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
فیس بوک قصد دارد به زودی با به روزرسانی برخی از تنظیمات حریم خصوصی برای اندرویدی ها شرایطی را فراهم کند که آنان بتوانند اطلاعات خود مثل موقعیت مکانی را بهتر حفاظت کنند.
  فیس بوک قصد دارد به زودی با به روزرسانی برخی از تنظیمات حریم خصوصی برای اندرویدی ها شرایطی را فراهم کند که آنان بتوانند اطلاعات خود مثل موقعیت مکانی را بهتر حفاظت کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک در بیانه ای اعلام کرد که نگرانی های کاربران اندروید را در مورد حریم خصوصیشان درک می کند و در حال برنامه ریزی برای کاهش نگرانی های کاربران است.

فیس بوک که پیش از این نیز بارها به دلیلی عدم تامین امنیت کاربران اندرویدی در مظن اتهام قرار داشت تصمیم گرفته با رویکردی متفاوت، نظر مثبت کاربران اندروید را تامین کند. یکی از وجوهی که به شدت از سوی کاربران مورد انتقاد بود، موضوع امنیت کاربران و داده های موقعیت مکانی آنان بود. اکنون فیس بوک وعده داده که امنیت کاربران را به طور کامل تامین می کند و اجازه نمی دهد داده های موقعیت مکانی آنان به یغما برود.

تا پیش از این اگر کاربران اندرویدی اجازه دسترسی فیس بوک را به داده های موقعیت مکانی خود می دادند، کل داده های موقعیت مکانی آنان در برنامه های مختلف قرار می گرفت. این تغییرات در حال حاضر صرفا برای کاربران اندروید اعمال می شود، فیس بوک اشاره کرده که هشدارهایی را برای کاربران iOS ارسال می کند تا آنها را به یادآوری برای تنظیم مجدد تاریخچه مکانی خود آگاهی دهد.

شاید تصور کنید موقعیت مکانی چیز مهمی نیست و فیسبوک تغییر خاصی انجام نداده است. اما موضوع دقیقا همین است که بسیاری از اطلاعات کاربران به راحتی می تواند به واسطه موقعیت مکانی افشا شود، بنابراین اگر شما هم از دسته افرادی هستید که مرتب موقعیت مکانی خود را روشن نگه می دارید، اصول مختلف ایمنی را رعایت کنید و در مواقع مختلف موقعیت مکانی خود را خاموش کنید./انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین