|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۵۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کارآگاهان با اقدام‌های اطلاعاتی محل‌های احتمالی تردد متهم را شناسایی و پس از چند روز کار گسترده پلیسی، این فرد را در حاشیه شهر مشهد و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده کلاهبرداری از ۴۰ زوج جوان با ترفند وعده جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری با تبلیغات گسترده فروش ارزان‌قیمت جهیزیه و لوازم خانگی توسط فروشنده‌ای در یکی از مجتمع‌های بزرگ تجاری مشهد، با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در عملیاتی مشترک با کارآگاهان اطلاعات جنایی پلیس بررسی‌های تخصصی خود را آغاز کردند. تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم پرونده پس از جلب اعتماد شهروندان با تبلیغات گسترده، از آنان وجوهی را دریافت کرده و بعد از آن پاسخگوی مشتریان خود نبوده است.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متهم با ادعای نمایندگی برند‌های خارجی و داخلی معتبر و همچنین درج جملات مذهبی در سربرگ‌ها و متن فاکتور و قول تخفیف و مساعدت به زوج‌های جوان، اعتماد مشتریان را جلب و با گرفتن مبالغی از ۲۰ میلیون تا یکصد و پنجاه میلیون ریال از ارسال کالا به آدرس شاکیان خودداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با اقدام‌های اطلاعاتی محل‌های احتمالی تردد متهم را شناسایی و پس از چند روز کار گسترده پلیسی، این فرد را در حاشیه شهر مشهد و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کرده‌اند و مبلغ کلاهبرداری انجام شده توسط متهم تاکنون به سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال رسیده، گفت: متهم به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات کارآکاهان پلیس آگاهی در این رابطه ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین