|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۵۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
محسنی بندپی همچنین به بازدید از طرح توسعه بیمارستان امام سجاد(ع) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: روزانه حدود سه هزار و 700 نفر برای دریافت خدمات درمانی به این مرکز مراجعه می کنند و این عدد کمی نیست.
استاندار تهران گفت: تلاش می کنیم برای گسترش تخت های بیمارستانی و اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت و همچنین خدمات تشخیصی سرعت قابل قبولی را در نظر بگیریم تا مردم در خصوص دریافت این خدمات دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

 انوشیروان محسنی بند پی در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهرستان شهریار از جمله بیمارستان در حال احداث امام خمینی(ره) و بیمارستان در حال توسعه امام سجاد(ع) با بیان اینکه این شهرستان با وجود برخورداری از جمعیت هشتصد هزار نفری با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه است افزود: بناست بیمارستان امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 9 هکتار و در زیربنای 37 هزار مترمربع با 313 تخت احداث شود.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه احداث بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی(ره) شهریار از مصوبات سفر رئیس جمهوری است اظهار داشت: این بیمارستان که اکنون پیشرفت آن به 60 درصد می رسد در صورت تامین اعتبار در سال 99 آماده بهره برداری خواهد شد.

استاندار تهران با بیان اینکه باید نسبت به احداث بیمارستان در غرب و جنوب استان نگاه ویژه تری داشت گفت: در کنار بیمارستان امام خمینی(ره) پلی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و مرکز غربالگری هم حداث می شود.

محسنی بندپی همچنین به بازدید از طرح توسعه بیمارستان امام سجاد(ع) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: روزانه حدود سه هزار و 700 نفر برای دریافت خدمات درمانی به این مرکز مراجعه می کنند و این عدد کمی نیست.

وی تاکید کرد: کسی که در نظام سلامت کار کرده است می داند که سه هزار و 700 نفر مراجع و فراهم سازی خدمات درمانی و تشخیصی برای آنان کار دشواری است.

محسنی بندپی یادآور شد: طرح توسعه بیمارستان امام سجاد(ع) از منابع خود بیمارستان تکمیل می شود و بالغ بر 10 هزار متر مربع هم زیر بنا دارد و با 250 تخت بیمارستانی در سال 99 به بهره برداری می رسد.

شهرستان شهریار، در غرب استان تهران با داشتن جمعیتی بالغ بر 744 هزار و 210 نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین