|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۵۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
نتیجه خوبی به دست آورده‌ایم اما دو پنالتی به شالکه دادیم و یک اخراجی هم دادیم و این اصلاً خوب نیست. هنوز آماده صعود به مراحل بالاتر نیستیم. امیدوارم که در دیدار برگشت بازی بهتری را به نمایش گذاریم و با کمک هواداران خود به دور بعد راه پیدا کنیم.
سرمربی منچستر سیتی با وجود پیروزی برابر شالکه از عملکرد تیمش راضی به نظر نمی‌رسد. او تاکید کرد که هنوز تیمش آماده رقابت با بزرگان نشده است.

 ‌به نقل از کیکر، منچسترسیتی در دیدار رفت برابر شالکه که در آلمان برگزار شد نتیجه بسیار خوبی را به دست آورد و توانست با نتیجه سه بر دو بازی را به سود خود به پایان رساند.

گواردیولا، با وجود پیروزی در این دیدار از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی‌رسد. سرمربی منچسترسیتی در این باره، گفت: به پیروزی رسیدیم اما می‌توانستیم بهتر از این باشیم. برای صعود به دور بعد باید در بازی برگشت بهتر از این ظاهر شد. ما نیاز به پیشرفت داریم.

هر دو گل شالکه در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گواردیولا درباره استفاده از VAR گفت: من طرفدار این تکنولوژی هستم و باید بگویم که هر دو پنالتی شالکه هم به درستی گرفته شد. حتی اخراج هم درست بود.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، ادامه داد: نتیجه خوبی به دست آورده‌ایم اما دو پنالتی به شالکه دادیم و یک اخراجی هم دادیم و این اصلاً خوب نیست. هنوز آماده صعود به مراحل بالاتر نیستیم. امیدوارم که در دیدار برگشت بازی بهتری را به نمایش گذاریم و با کمک هواداران خود به دور بعد راه پیدا کنیم.

گواردیولا در بخش پایانی از سخنانش، اضافه کرد: شخصیت خود را در این دیدار نشان دادیم اما بازهم تاکید می‌کنم که می‌توانستیم بسیار بهتر از این ظاهر شویم. لیگ قهرمانان اروپا رقابت متفاوتی است و هنوز چیزی مشخص نشده است. رحیم استرلینگ و لروی سانه خوب ظاهر شدند و سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین