|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۱
کد خبر: ۲۵۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
روحانیت شیعه از همه کشورهای اسلامی پای ارزش‌ها ایستاده‌اند و در جبهه‌ها از درس گذشتند و مقلد امام خمینی(ره) بودند؛ چون رهبر کبیر انقلاب می‌فرمودند تصور نکنید اگر از درس و بحث بریدید ضرر کرده‌اید.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: روحانیت طرفدار امام(ره) و رهبری هرگز اجازه نمی‌دهد بر پیکر اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت آسیبی برسد.

 حجت الاسلام علی شیرازی صبح پنج‌شنبه در کنگره بین المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم که با خانواده معظم شهدا و حضور سردار قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و این کنگره در سالگرد صدور پیام امام خمینی(ره) به روحانیت برگزار شد تا اعلام کنیم روحانیت در انقلاب و پای ارزش‌های انقلاب همیشه علمدار بوده است.

وی ادامه داد: در چهل سالگی دوم انقلاب، روحانیت محکم‌تر از قبل ایستاده و خون می‌دهد اما زنجیر اسارت را به گردن نمی‌اندازد و تسلیم دشمن نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی سپاه قدس پاسداران افزود: روحانیت شیعه از همه کشورهای اسلامی پای ارزش‌ها ایستاده‌اند و در جبهه‌ها از درس گذشتند و مقلد امام خمینی(ره) بودند؛ چون رهبر کبیر انقلاب می‌فرمودند تصور نکنید اگر از درس و بحث بریدید ضرر کرده‌اید.

روحانیون باید اسلام را حفظ و به دنیا معرفی کنند

وی با اشاره به اینکه روحانیون باید اسلام را حفظ و به دنیا معرفی کنند، گفت: روحانیت خون خود را برای حفظ اسلام فدا کرد و بالاترین مرگ را به جامعه بشری نشان داد.

حجت الاسلام شیرازی تأکید کرد: باید حوزه‌های علمیه و همه طلاب نشان دهند کمال با جهاد، مبارزه و ایثار برای اسلام حاصل می‌شود.

وی تصریح کرد: درس خواندن طلاب مقدمه حرکت و رساندن جامعه انسانی به خدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: جامعه اسلامی بدون گذشت و ایثار به خدا وصل نمی‌شود و روحانیت باید برای دعوت جامعه بشری به دین و جهاد تلاش کند.

وی بیان کرد: مستکبرین بدانند روحانیت پای ارزش‌های اسلام و ولایت ایستاده و جامعه انقلابی به این علمداران اقتدا می‌کند و به همین خاطر انقلاب شکست ندارد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) پیشتاز حرکت انقلاب بودند و از هستی و فرزندشان گذشتند، گفت: جرقه‌ای در حوزه علمیه ایجاد شد که مردم ایران نیز با مقدمه حرکت علما و شهر قم به پا خواستند.

وی یادآور شد: روحانیت طرفدار امام(ره) و رهبری هرگز اجازه نمی‌دهد بر پیکر اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت آسیبی برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با ابراز امیدواری نسبت به سقوط آمریکا و طاغوت، گفت: با ادامه راه شهدا به جهان نشان می‌دهیم اسلام ناب محمدی شکست ندارد و همه دشمنان را با شکست مواجه می‌کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین