|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۵۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیان این مطلب در آیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری پلدختر، گفت: در حال حاضر ۲۸ هزار تن محصولات شیلاتی در استان لرستان تولید می شود که این مقدار تقریبا معادل کل تولیدات شیلاتی کشور پیش از انقلاب است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کل تولیدات شیلاتی کشور قبل از انقلاب حدود ۳۰ هزار تن بود که این میزان پس از انقلاب و در سال ۹۶ به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده و ۴۰ برابر رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیان این مطلب در آیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری پلدختر، گفت: در حال حاضر ۲۸ هزار تن محصولات شیلاتی در استان لرستان تولید می شود که این مقدار تقریبا معادل کل تولیدات شیلاتی کشور پیش از انقلاب است.

وی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی قدردانی کرد و افزود:ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که به برکت نظام و حمایت مسئولان خوشبختانه در زمینه تولیدات بخش کشاورزی وضعیت خوبی داریم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز با تلاش کشاورزان و حمایت مسئولان، توانسته ایم به تولید خوب ملی در گندم برسیم و از واردات بی نیاز شویم، اعلام کرد: «ترامپ هر کاری که دلت می خواهد انجام بده، ملت ما سرافراز ایستاده و به راه خودش ادامه می دهد، امروز این امکان در کشور وجود دارد که علیرغم همه مشکلات اقلیمی و اقتصادی بتوانیم نان خود را با دستان خودمان تولید کنیم».

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین