|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۲۵۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا امروز پنجشنبه فرصت داشتند که در این آزمون ثبت نام کنند اما با توجه به تمهیدات لازم، این فرصت تا دوشنبه ۶ اسفند تمدید شد.
  مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۹۸ تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش افزود: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا امروز پنجشنبه فرصت داشتند که در این آزمون ثبت نام کنند اما با توجه به تمهیدات لازم، این فرصت تا دوشنبه ۶ اسفند تمدید شد.

توکلی یادآور شد: تا ۸ صبح امروز پنجشنبه دوم اسفند تعداد ۸۳۲ هزار و ۳۷۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دانش آموزان فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶ ) که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می توانند بر اساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون سراسری ۹۸ ثبت نام کنند. این داوطلبان لازم است از جدول گروه بندی عناوین دیپلم ها کدهای دیپلم ۲۱ (برای دانش آموزان فنی و حرفه ای) و ۲۲ (برای دانش آموزان کار و دانش) را در تقاضانامه ثبت نامی درج کنند، ضمن اینکه این داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین