|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۵۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
جسد یک زن در شهر کوچک فلدمارک در ایالت اشلسویگ هولشتاین واقع در شمال آلمان، توسط مسافران پیدا شده است.او فاطمه 28 ساله و ایرانی است که در سال 2016 به عنوان یک مسیحی پناهجو وارد آلمان شده بود و جسدش در چند کیلومتری محل سکونتش پیدا شد.
جسد دختر 28 ساله ایرانی در نزدیکی محل سکونتش در آلمان پیدا شد.

جسد یک زن در شهر کوچک فلدمارک در ایالت اشلسویگ هولشتاین واقع در شمال آلمان، توسط مسافران پیدا شده است.

او فاطمه 28 ساله و ایرانی است که در سال 2016 به عنوان یک مسیحی پناهجو وارد آلمان شده بود و جسدش در چند کیلومتری محل سکونتش پیدا شد.

پس از تحقیقات پلیس، دادستان شهرداری اولدنبورگ با اطمینان خاطر گفت که این قتل توسط نامزد او انجام شده است که یک عراقی 22 ساله است و به همین دلیل قاضی تحقیق در 18 فوریه صادر کرد که حکم دستگیری او صادر شده است.

مقامات قضایی در حال تحقیق در زمینه انگیزه و چگونگی وقوع قتل هستند. این جوان 22 ساله در شهر اولدنبورگ در منطقه هولشتاین زندگی می کند و تاکنون سابقه کیفری قبلی از او وارد نشده است.

یکی از دوستان فاطمه درباره قتل او گفت: او دختری بسیار پر زرق و برق و شیکی بود و علاقمند به شنا بود و با پشتکار تمام مشغول یادگیری زبان آلمانی بود، با این هدف که کار پیدا می کند اما او دو هفته پیش از دوست پسرش جدا شده که این جدایی بی علت بود.

دادستان ارشد، پس از بازجویی از فرد مظنون گفته است: فرد مظنون هنوز در مورد اتهامی که به او وارد شده است، نه در بازپرسی پلیس و نه در مقابل قاضی سخن نگفته و از حق قانونی صلح استفاده می کند همچنین در بدن قربانی خالکوبی های گوناگونی دیده شده که هرکدام مفهوم خاص خود را دارد و در حال حاضر پلیس در حال پیگیری این موضوع است./رکنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین