|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۲۵۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه موضع ایران نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است، گفت: نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم، ضمن اینکه رویارویی با آنها خط قرمز ماست.
 معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه موضع ایران نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است، گفت: نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم، ضمن اینکه رویارویی با آنها خط قرمز ماست.

به گزارش وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی معاون در رابطه با اینکه واکنش وزارت ورزش‌وجوانان به بررسی شکست‌های متعدد سعید ملایی مقابل حریفان خود برای ممانعت از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی توسط فدراسیون جهانی جودو چگونه خواهد بود، گفت: به چنین مسائلی نباید بپردازیم.

وی افزود: موضع کشور ما نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است و نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم. در طول چهار دهه گذشته در هیچ مقطعی رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناختیم و فرقی نمی‌کند که در چه مسابقه یا تورنمنتی باشد.

داورزنی ادامه داد: رویارویی با رژیم صهیونیستی خط قرمز کشور ما است، چرا که رژیمینسل‌کش و کودک‌کش است. آنها جنایت‌های زیادی را انجام می‌دهند. اگر تمام گرفتاری‌های کشور را ریشه‌یابی کنیم، یک سر آن به اسرائیل باز می‌گردد. تمام تحریم‌ها و گرفتاری‌های به وجود آمده بدون شک توسط لابی‌های رژیم صهیونیستی است. این موضوعی نیست که بخواهیم در خصوص آن مذاکره کنیم.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: در هیچ شرایطی و در هیچ مسابقه‌ای با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نخواهیم داد. اقداماتی که بیشتر ورزشکاران‌ ما انجام داده‌اند و از قهرمانی در جهان گذشته‌اند، به این دلیل بوده که از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند. فقط موضوع سعید ملایی مطرح نیست، چرا که باید در تمام رشته‌ها به آن توجه کنیم. بیداری در تمام کشورها اتفاق افتاده است.

داورزنی با اشاره به اینکه ورزشکاران مختلف در برخی از رشته‌ها و در کشورهای گوناگون، با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نکرده و آن را نیز اعلام می‌کنند، تصریح کرد: موضوع رژیم صهیونیستی بحث مطرح ورزشکاران ایران نیست، چرا که خیلی از ورزشکاران مطرح دنیا مانند محمد صلاح که در لیورپول توپ می‌زند، برای حفظ آرمان‌ها و حمایت از مردم فلسطین علیه این رژیم موضع‌گیری می‌کنند. مردم دنیا با اقدامات رژیم صهیونیستی مخالفند و این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند.

ان‌شاءالله روزی برسد که از صحنه روزگار محو شوند تا دغدغه‌های حول آن‌ها نیز از بین برود.
معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون جودو به دلیل مکاتبات آنها با فدراسیون جهانی جودو به تعویق خواهد افتاد، گفت: تعویق انتخابات به این موضوع هیچ‌گونه ارتباطی ندارد و روی دادن چنین مسائلی عادی است.

وی در خصوص بازگشت خود به فدراسیون والیبال در پی اصرار اهالی این رشته ورزشی عنوان کرد: اهالی این رشته محبت دارند. به والیبال کمک خواهم کرد، اما امکان ندارد به فدراسیون والیبال برگردم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین