|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۵۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 342 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در یک ماه گذشته در خوزستان کشف و ضبط ، و 272 نفر در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 342 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در یک ماه گذشته در خوزستان کشف و ضبط ، و 272 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و سایر عوامل انتظامی در خوزستان در یک ماه گذشته به صورت مستمر در جهت مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز اقدام کرده اند.

وی افزود:در بهمن ماه امسال 272 دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر و از متهمان تعداد 53 قبضه سلاح جنگی و 289 قبضه سلاح شکاری، 60 تیغه خشاب به همراه پنج هزار و 503 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی خوزستان معرفی شدند.

وی ادامه داد:نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم کرده و با این افراد مماشات نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین پیش از این در 11 بهمن ماه سال جاری از کشف 114 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در خوزستان و دستگیری 98 نفر خبر داده بود.

* کشف کولرهای گازی قاچاق در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان همیچنین گفت: محموله کولر گازی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اهواز کشف شد.

سرهنگ سید محمد صالحی افزود:در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی' ماموران انتظامی کلانتری 27 فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز در یک عملیات ضربتی موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودروی وانت بار شدند که در بازرسی از آنها، 20 کولر گازی (اسپیلت) فاقد هرگونه مجوز گمرکی ، کشف شد.

وی بیان کرد: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین