|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۵۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
قیمت ارز مسافرتی در شعب ارزی بانک‌های عامل امروز وارد کانال ۱۵ هزار تومان شد و دلار نیز در صرافی‌های مجاز در آستانه ۱۳ هزار تومان قرار گرفت.
 قیمت ارز مسافرتی در شعب ارزی بانک‌های عامل امروز وارد کانال ۱۵ هزار تومان شد و دلار نیز در صرافی‌های مجاز در آستانه ۱۳ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی از نیمه نخست امسال به بانک‌ها مجوز داده که نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند که البته نرخ خرید ارز در بانک‌ها ابتدا تفاوت چشم‌گیری با بازار آزاد داشت اما به تدریج با افزایش نرخ در بانک‌ها، این فاصله کاهش یافت.

در همین راستا، شعب ارزی بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۶۱۵ تومان می‌خرند و این در حالی است که نرخ خرید دلار در بانک‌ها نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان بود، حدود ۲۰۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش حدود ۳۰۰ تومانی به ۱۴ هزار و ۳۱۲ تومان رسید.

بانک‌ها قیمت خرید پوند انگلیس را نیز امروز ۱۶ هزار و ۴۷۹ تومان اعلام کرده‌اند. پوند نیز روز گذشته در بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۵ تومان بود.

دلار در آستانه ۱۳,۰۰۰ تومان

از سوی دیگر، امروز در ساعت ۱۵ قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز ۱۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان است.

با توجه به افزایش ۱۷۰ تومانی قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانک‌ها، قیمت دلار در آستانه ۱۳ هزار تومان قرار گرفت.

امروز این صرافی‌ها همچنین هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۸۳۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۹۳۰ تومان می‌فروشند.

شعب ارزی بانک‌های عامل نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که نرخ این ارز امروز ۱۵ هزار و ۳۲ تومان است که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز مسافرتی بدون کارمزد، امروز نیز همانند دیروز از قیمت فروش هر یورو در بازار آزاد بیشتر است که با احتساب کارمزد، اختلاف قابل توجهی با بازار آزاد پیدا می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین