|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۲۵۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
نمایندگان سازمان لیگ برتر فوتبال، استقلال و پرسپولیس به زودی پشت میز محاکمه در سوئیس خواهند نشست تا پرونده سوپر جام به سرانجام برسد.
 نمایندگان سازمان لیگ برتر فوتبال، استقلال و پرسپولیس به زودی پشت میز محاکمه در سوئیس خواهند نشست تا پرونده سوپر جام به سرانجام برسد.

بازنده شدن تیم فوتبال استقلال در رقابت سوپر جام و رسیدن جام قهرمانی به پرسپولیسی ها باعث شد تا استقلالی ها به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند و در نهایت پرونده سوپر جام در CAS رسیدگی شود.

جلسه رسیدگی به پرونده سوپرجام قرار است ۲۴ اسفند ماه در سوئیس با حضور نمایندگان باشگاه‌های استقلال ،پرسپولیس و سازمان لیگ برگزار شود.

همچنین ایرج عرب سرپرست باشگاه به همراه مهدی ذاکر مسئول حقوقی و امیرعلی حسینی مسئول بین‌الملل پرسپولیس برای حضور در این جلسه به سوئیس خواهند رفت و نمایندگان استقلال نیز راهی سوئیس خواهند شد.

استقلالی ها معتقدند که سازمان لیگ اصلا بازی را برگزار نکرده است و فقط در صورتی می تواند این بازی را بدون حضور استقلال ۳ بر صفر اعلام کند که تیم حریف در زمین حاضر شده باشد و مسئولان سازمان لیگ هم مدعی هستند که تاریخ بازی از قبل تعیین شده و استقلال انصراف خود را اعلام کرده است و درخواست تعویق بازی فقط در صورتی ممکن بوده است که توافق با تیم حریف انجام و سازمان لیگ هم این موضوع را بپذیرد.

با این تفاسیر باید دید دادگاه عالی ورزش در مورد این دیدار چه تصمیمی می گیرد و آیا رای به بازی مجدد می دهد یا خیر؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین