|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
بر خلاف ادعای دولت ترامپ مبنی بر تحریم نبودن غذا و دارو، به خاطر مشکلات تبادل پول عملا در غذا و دارو تحریم هستیم اما با تدبیر و همدلی و اتکا به سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم این شرایط را مدیریت خواهیم کرد و با پیروزی پشت سر می گذاریم .
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با تدبیر و همراهی مسئولان و مردم شرایط تحریم و جنگ اقتصادی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،محمود حجتی در مراسم معارفه «قائم مقام وزیر در امور مجلس» و «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی» با اشاره به تفاوت های شرایط تحریم در دوران کنونی با دیگر تحریم های پس از انقلاب، اظهار داشت:بر خلاف ادعای دولت ترامپ مبنی بر تحریم نبودن غذا و دارو، به خاطر مشکلات تبادل پول عملا در غذا و دارو تحریم هستیم اما با تدبیر و همدلی و اتکا به سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم این شرایط را مدیریت خواهیم کرد و با پیروزی پشت سر می گذاریم .

وی بر ضرورت درک شرایط حاضر و مقاومت در جنگ اقتصادی از سوی آحاد مردم و مسئولان تاکید و تصریح کرد:بدخواهان با هجمه تبلیغاتی از طریق رسانه های خود تلاش می کنند تا فرهنگ عمومی را تحت تاثیر قرار دهند و با ایجاد جنگ روانی، در جنگ اقتصادی پیروز شوند اما با هوشمندی و همت مسئولان و همچنین آگاهی و مشارکت مردم از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

یادآور می شود در این مراسم، مهندس محمدعلی جوادی به عنوان قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب و معرفی و از زحمات دکتر سید محمد مجابی در این مسئولیت تقدیر شد.

همچنین در این مراسم،مهندس خسرو پالیزگر به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی منصوب و معرفی شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین