|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۲۵۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
چیزی حدود به ۹۰ سال می‌شود که هر ساله شاهد برگزاری مراسم اسکار هستیم، این مراسم به‌عنوان برجسته‌ترین رویداد سینمایی دنیا شناخته می‌شود و در ۳۶ رده مختلف به عوامل فیلم، جایزه اهدا می‌شود.
چیزی حدود به ۹۰ سال می‌شود که هر ساله شاهد برگزاری مراسم اسکار هستیم، این مراسم به‌عنوان برجسته‌ترین رویداد سینمایی دنیا شناخته می‌شود و در ۳۶ رده مختلف به عوامل فیلم، جایزه اهدا می‌شود.

از آنجایی که بیشتر عوامل فیلم را در پشت‌صحنه می‌بینیم بسیاری از این جایزه‌ها به کسانی داده می‌شود که ممکن است بعضی از طرفداران سینما این افراد را نشناسند، در این بین بازیگران هر فیلم نیز برای دریافت جایزه اسکار سالانه با هم رقابت می‌کنند و با توجه به اینکه تمامی علاقه‌مندان سینما بازیگران حرفه‌ای را می‌شناسند، اهدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های مراسم اسکار در هر سال است.

مراسم اسکار همانند سایر رویدادهای برجسته‌ای که در گوشه و کنار دنیا برگذار می‌شود برندگان زیادی دارد و جالب است بدانید والت دیزنی، به‌عنوان کسی شناخته می‌شود که بیشترین افتخار را در مراسم اسکار داشت، او در طول فعالیت هنری خود ۲۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و ۲۲ جایزه را به خانه برد.

در بین هنرپیشه‌ها نیز می‌توان به کاترین هپبورن اشاره کرد که ۴ بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده و ۲ بار هم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خانه برده است تا مجموعاً ۶ بار افتخار دریافت اسکار را داشته باشد. این سکه روی دیگری نیز دارد و هنرپیشه‌های زیادی را شاهد هستیم که با توجه به اینکه تمام هنر خود را در فیلم‌ها به معرض نمایش می‌گذارند اما باز هم مورد بی‌مهری داوران اسکار قرار گرفته‌اند و تاکنون نتوانسته‌اند این جایزه مهم را از آن خود کنند.

برای مثال می‌توان به لئوناردو دیکاپریو اشاره کرد که پس از سال‌ها در نهایت توانست در سال ۲۰۱۶ طلسم اسکار نگرفتنش را بشکند و برای بازی در فیلم از گور برخاسته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

با این حساب از آنجایی که نود و یکمین جشنواره اسکار را در پیش‌رو داریم در ادامه می‌خواهیم با هم به هنرپیشه‌های بزرگی اشاره کنیم که تاکنون موفق به دریافت جایزه اسکار نشده‌اند.

سام الیوت

انصافاً باید گفت هنرپیشه‌های زیادی را سراغ داریم که همیشه مورد کم‌لطفی جشنواره اسکار قرار گرفته‌اند و به‌رغم اینکه هنر و استعداد خود را به دنیای سینما ثابت کرده‌اند باز هم خبری از جایزه اسکار در کارنامه‌ آنها نیست. یکی از این هنرپیشه‌ها که وارد ۷۴ سالگی‌اش شده و هنوز امید به دریافت جایزه اسکار دارد را می‌توان سام الیوت دانست.

سام الیوت بیشتر از ۵۰ سال است که در پرده نقره‌ای حضور دارد، این بازیگر توانا برای اولین بار با بازی در فیلم A Star is Born توانسته است نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد شود. با نگاهی به کارنامه سام الیوت و بازی خیره‌کننده او در فیلم‌هایی مانند بوچ کسیدی و ساندنس کید (Butch Cassidy and the Sandance kid)، لبوفسکی بزرگ و ما سرباز بودیم می‌توان گفت این این هنرپیشه واقعاً مستحق دریافت اسکار است و امیدواریم در نودمین اسکار شاهد دریافت این جایزه توسط سام الیوت باشیم.

آنت بنینگ

از دهه ۸۰ میلادی تاکنون آنت بنینگ را در پرده نقره‌ای سینما شاهد بودیم و این هنرپیشه که به شصت‌سالگی رسیده است حدود ۲۰ فیلم بلند در کارنامه‌اش دارد اما در این کارنامه تاکنون خبری از جایزه اسکار نبوده است.

ناگفته نماند آنت تاکنون چهار بار برای بازی در فیلم‌های کلاه‌برداران (The Grifters)، زیبای آمریکایی، جولیا بودن و بچه‌ها حالشان خوب است نامزد دریافت جایزه اسکار شده است اما هرگز بخت با او یار نبود تا این جایزه را به خانه ببرد. از آنجایی که فیلم «گزارش» (The Report) با شرکت آنت بنینگ، اخیراً توجه زیادی را به‌دنبال داشته است می‌توان گفت چه بسا که بخت با آنت یار بود و این بازیگر قدیمی و کهنه‌کار توانست در سال‌های آتی با بازی در فیلم‌های تاثیرگذارتری اولین جایزه اسکارش را به خانه ببرد.

ویل اسمیت

حتی افرادی که به سینما هم علاقه ندارند ویل اسمیت خنده‌رو و باانرژی را می‌شناسند، ویل اسمیت ابتدا با رپ خواندن سعی کرد اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند و پس از مدتی به تلویزیون راه پیدا کرد. درنهایت نیز پله‌های موفقیت را پشت‌سر گذاشت و به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های سیاه‌پوست هالیوود تبدیل شد.

اگر نگاهی به کارنامه هنری ویل اسمیت داشته باشید بدون شک فیلم «علی» که به زندگی و مسابقات محمد علی کلی می‌پرداخت را به خاطر می‌آورد، فیلم معروف «در جستجوی خوشبختی» نیز یکی دیگر از آثار تاثر گذار ویل اسمیت است که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز این فیلم به دفعات پخش شد. بازی در این فیلم‌ها برای ویل اسمیت نامزدی جایزه اسکار را به دنبال داشت اما این هنرپیشه پرکار و بااستعداد موفق نشد جایزه را به خانه ببرد.

در این بین به این نکته نیز باید اشاره کنیم که خوشبختانه ویل اسمیت هنوز در میانه راه زندگی خودش است و ۵۰ سال بیشتر ندارد، با این حساب امیدواریم در آینده فیلم‌های بهتری از او ببنینیم و روزی را شاهد باشیم که جایزه اسکار را دریافت می‌کند.

گلن کلوز

گلن یکی دیگر از هنرپیشه‌‌های با استعداد هالیوودی است که حدود ۳۰ فیلم را در کارنامه‌اش دارد اما این هنرپیشه بااستعداد تاکنون موفق به دریافت جایزه اسکار نشده است. گلن کلوز همانند سایر هنرپیشه‌های بزرگی که در این لیست به آنها اشاره می‌کنیم حدود ۷ مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار شده است اما تمامی این موارد به درهای بسته خورد و با ناکامی روبرو شد.

فیلم جهان به گفته گارپ (The World According to Garp) محصول سال ۱۹۸۳ را می‌توان یکی از درخشان‌ترین هنرنمایی‌های گلن کلوز نام برد، این فیلم و دیگر آثاری که گلن در آنها حضور داشته، جایزه‌های زیادی را برای این هنرپیشه به‌دنبال داشته است اما با کمال تأسف باید گفت گلن کلوز هنوز دستش به جایزه اسکار نرسیده است.

گلن کلوز برای بازی در فیلم «همسر» (The Wife) توانست جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند، وی پس از دریافت این جایزه، سخنرانی بسیار تکان‌دهنده‌ای انجام داد و امیدواریم روزی گلن کلوز موفق به دریافت اسکار شود و یک بار دیگر سخنرانی پر و پیمانی را از این بازیگر کهنه‌کار شاهد باشیم.

جانی دپ

کسی را سراغ نداریم که جانی دپ را نشناسد و با توجه به کارنامه‌ای که جانی دپ در طول مدت خود در سینما برای خودش درست کرده واقعاً باورش برای ما دشوار است که این هنرپیشه هزارنقش دنیای سینما تاکنون موفق به دریافت جایزه اسکار نشده است.

جانی دپ که بازی او در فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را هرگز فراموش نمی‌کنیم مدتی است که فیلم‌های پرفروشی را تجربه نکرده و به لحاظ هنری و تجاری با ضعف‌های مختلفی روبرو شده است اما از آنجایی که خاطره‌های بسیار خوبی با جانی دپ داریم و همیشه خواهان بهترین‌ها برای این بازیگر معروف هستیم امیدواریم جانی دپ بتواند دوباره خودش را جمع و جور کند و در سال‌های بعد شاهد هنرنمایی‌هایی از وی باشیم که جایزه اسکار را نیز برای او به‌دنبال داشته باشد.

برد پیت

برد پیت نیز همانند جانی دپ به‌انداز‌‌ه‌ای در دنیای سینما شناخته‌ شده است که کسی واقعاً باور نمی‌شود تاکنون جایزه اسکار را نبرده باشد. ناگفته نماند این هنرپیشه ۵۵ ساله که انصافاً هنوز هم خوش‌تیپ و جذاب به‌نظر می‌رسد جایزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد اما این جایزه برای تهیه‌کنندگی فیلم ۱۲ سال بردگی به او اهدا شده و تاکنون نتوانسته است جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

برد پیت برای بازی در فیلم‌های «۱۲ میمون»، محصول سال ‍۱۹۹۶، «ماجرای عجیب بنجامین باتن» محصول سال ۲۰۰۹ و «مانی‌بال» (Moneyball) محصول سال ۲۰۱۲، نامزد دریافت جایزه اسکار شد اما هر کدام از این سال‌ها جایزه اسکار را کس دیگری به خانه برد. در مراسم اسکار ۲۰۱۹ برد پیت فیلم مطرحی نداشت و نامزد نشد اما با توجه به علاقه‌ای که به این بازیگر محبوب داریم امیدواریم در سال‌های آتی باز هم بیشتر از برد پیت ببینیم و روزی فرا رسد که برای دریافت جایزه اسکار برد پیت کف بزنیم و خوشحال شویم.

جیک جیلنهال

جیک فرزند استیون جیلنهال، کارگردان آمریکایی است و به لطف حرفه پدرش از کودکی با دنیای سینما آشنا شده است، اولین تجربه حرفه‌ای جیک جیلنهال به ۱۰ سالگی او باز می‌گردد و به احتمال زیاد شما با فیلم روز پس از فردا با جیلنهال آشنا شده‌اید. جیلنهال برای بازی در فیلم «کوهستان بروکبک» (Brokeback Mountain) نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد اما نتوانست این جایزه را به خانه ببرد و به‌رغم اینکه بیشتر از ۳۰ فیلم بلند را در کارنامه‌اش دارد اما هرگز موفق به دریافت جایزه اسکار برای بازیگری نشده است.

جالب اینجاست که جیلنهال حتی تاکنون جایزه گلدن گلوب را نیز دریافت نکرده و از این لحاظ به‌نوعی می‌توان گفت حق جیک جیلنهال ۳۸ ساله خورده شده است. اگر فیلم‌های اخیر جیلنهال را دیده باشید حتماً چشم شما به فیلم شبگرد (Nightcrawler) افتاده است و به‌خوبی می‌دانید که این بازیگر واقعاً استحقاق دریافت اسکار را دارد، به این ترتیب امیدواریم روزی فرا برسد که جیلنهال را اسکار به‌دست ببینیم.

ایمی آدامز

واقعاً باور‌نکردنی است که ایمی آدامز زیبارو و با استعداد تاکنون جایزه اسکار را بدست نیاورده باشد، این بازیگر ۴۴ ساله که بسیار کمتر از سن و سالش نشان می‌دهد تاکنون ۶ بار نامزد جایزه اسکار شده است اما در هیچ کدام از این موارد بخت با ایمی یار نبود و مراسم اسکار را دست خالی ترک کرد.

تقریباً می‌توان گفت ایمی آدامز از تمامی جشنواره‌های معتبر فیلم و سینما جایزه‌های مهمی دریافت کرده است و واقعاً جای او در سکوی اسکار خالی است. این بازیگر بااستعداد برای نودمین مراسم اسکار فیلم Vice را در کارنامه‌اش دارد و امیدوار است این بار دست خالی اسکار را ترک نکند، به این ترتیب ما هم به‌عنوان طرفداران ایمی آدامز آرزو می‌کنیم سال ۲۰۱۹ سال ایمی باشد و جایزه اسکار را در دستان او ببینیم.

رابرت داونی جونیور

با عقل جور در نمی‌آید که آیرون‌من دنیای سینما که افتخاری نیست که به آن دست پیدا نکرده باشد تاکنون اسکار نگرفته و جای مجسمه طلایی و زیبای اسکار در کلکسیون افتخارات رابرت داونی جونیور واقعاً خالی به‌نظر می‌رسد.

رابرت داونی جونیور بواسطه بازی در نقش آیرون‌من توانسته است به یکی از پولسازترین و ثروتمندترین بازیگران هالیوود تبدیل شود اما داوران اسکار تاکنون روی خوشی به او نشان نداده‌اند. ناگفته نماند رابرت داونی جونیور در سال ۱۹۹۳ زمانی که شهرت این روزها را هم نداشت برای بازی در فیلم چاپلین (Chaplin)، نامزد جایزه اسکار شد اما این جایزه را به آل‌ پاچینو برای بازی در فیلم بوی خوش زن باخت. اگر فیلم بوی خوش زن را دیده باشید حتماً شما هم با ما هم عقیده‌اید که اسکار حق آل پاچینو بود.

رابرت داونی جونیور در سال ۲۰۰۹ نیز برای بازی در فیلم «تندر استوایی» (Tropic Thunder) نامزد اسکار شد اما این بار نیز بازی فراموش نشدنی هیث لجر در نقش جوکر در فیلم «شوالیه تاریکی» باعث شد تا اسکار را از دست بدهد. خوشبختانه رابرت هنوز ۵۳ سال دارد و راه طولانی در پیش اوست، با این حساب امیدواریم روزی فرا رسد که اسکار را در دست‌های آیرون‌من دنیای سینما ببینیم.

میشل ویلیامز

از فیلم‌های نسبتاً قدیمی میشل ویلیامز می‌توان به کوهستان بروبک اشاره کرد و یکی از جدیدترین آثار او را که مطمئن هستیم حتماً دیده‌اید نیز فیلم « منچستر بای د سی» (Manchester by the sea) است، اگر این فیلم‌ها را دیده باشید حتماً شما هم می‌دانید این هنرپیشه ۳۸ ساله توانایی خوبی در ایفای نقش‌های حساس دارد و به لطف همین استعداد توانست در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ به جمع ۵ نامزد بهترین بازیگر زن راه یابد اما روزگار بر وفق مراد او نبود و اسکار را از دست داد.

میشل ویمیامز در مجموع ۴ بار نامزد جایزه اسکار شده است و نام او را در میان فهرست نامزدهای بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۱۹ نمی‌بینیم. اما بعید می‌دانیم این بازیگر توانا از تلاش دست بردارد و احتمالاً روزی خواهد رسید که اسکار را از آن خود کند.

تام کروز

تام کروز را سال‌ها است که می‌شناسیم و هنرنمایی او را در مجموعه‌ فیلم‌های «ماموریت غیر ممکن» هرگز فراموش نمی‌کنیم اما جالب است بدانید تام کروز که توانسته است ماموریت‌های غیر ممکن را به پایان برساند و ممکن کند، هنوز به جایزه اسکار دست نیافته و از این افتخار بزرگ دنیای سینما بی‌نصیب مانده است.

تام کروز تاکنون سه بار نامزد اسکار شده است که اولین نامزدی او در اسکار به سال ۱۹۸۹ و بازی در فیلم «متولد چهارم جولای» باز می‌گردد، در سال ۱۹۹۶ نیز بازی در فیلم جری مگوایر برای تام کروز نامزدی اسکار را به دنبال داشت و فیلم مگنولیا در سال ۱۹۹۹ نیز آخرین بخت آزمایی تام‌ کروز برای اسکار بود. اما این فیلم‌ها برای تام کروز اسکار را در پی نداشت.

از زمان آخرین نامزدی تام کروز در مراسم اسکار چیزی حدود ۲ دهه می‌گذرد و از آنجایی که این بازیگر توانای هالیوود را بیشتر در فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد شاهد هستیم و این فیلم‌ها در بیشتر مواقع راهی به اسکار پیدا نمی‌کنند خبری هم از نامزدی تام کروز در اسکار نشنیده‌ایم.

به این ترتیب با توجه به کارنامه تام کروز و حضور بیشتر او در فیلم‌های اکشن در آینده چه بسا این بازیگر توانا هرگز روی اسکار را نبیند.

واکین فینیکس

واکین اکنون ۴۴ سال دارد و به‌رغم اینکه در ۳۷ اثر بلند سینمایی حضور پیدا کرده است هر سال از مراسم اسکار دست خالی باز می‌گردد و داوران این مراسم تاکنون روی خوشی به او نشان نداده‌اند. کارنامه پر و پیمان واکین فینیکس از ۳ بار نامزدی او در اسکار خبر می‌دهد و اولین بار برای بازی در فیلم گلادیاتور نامزد اسکار شد، به احتمال زیاد این فیلم را شما هم دیده‌اید و به‌خوبی می‌دانید واکین برای بازی در نقش امپراتور رم چیزی کم نگذاشت اما دست آخر اسکار به او نرسید.

بعد از آن یک بار دیگر در سال ۲۰۰۶ با بازی در فیلم «سر به راه باش» (Walk The Line)، نقش جانی کش، خواننده سیاه‌پوش و معروف را بازی کرد و نامزد اسکار شد اما این بار هم نقش‌آفرینی او دستاوردی در این مراسم برایش به‌دنبال نداشت. جالب اینجاست که ریس ویترسپون برای بازی در این فیلم اسکار بهترین بازیگر نقش اول را به خانه برد.

آخرین نامزدی واکین فینیکس در اسکار به سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «استاد» (The Master) باز می‌گردد، که این بار هم فینیکس دست خالی از اسکار بیرون آمد. با نگاهی به فیلم‌شناسی واکین فینیکس متوجه خواهید شد که این هنرپیشه کارنامه پر و پیمانی دارد و بدون شک در آینده نیز بیشتر از او خواهیم دید، به این ترتیب چه بسا که در سال‌های پیش‌رو واکین فینیکس به حقش برسد و جایزه اسکار را از آن خود کند.

سیگورنی ویور

به احتمال زیاد شما هم سیگورنی را مثل ما با فیلم «بیگانه‌ها»، محصول سال ۱۹۸۶ می‌شناسید، سیگورنی برای بازی در این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد اما بخت با او یار نبود و جایزه را از دست داد. از آن زمان چند سال گذشت تا اینکه باز هم برای فیلم‌های «دختر شاغل» (Working girl) و «گوریل‌ها در مه»، که هر دو فیلم محصول سال ۱۹۸۹ بودند نامزد اسکار شد، سیگورنی برای این دو فیلم جایزه گلدن گلاب را به خانه برد اما باز هم با بداقبالی روبرو شد و جایزه اسکار را از دست داد. جالب است بدانید پیش از سیگورنی تاکنون هیچ هنرپیشه‌ای نتوانسته بود در یک سال برای بازی در دو فیلم، دو جایزه گلدن گلاب را برای نقش اول زن از آن خود کند و از این لحاظ رکورددار دریافت جایزه در گلدن گلاب است.

سیگورنی در حدود ۳۰ فیلم بلند در کارنامه‌اش دارد و در کنار فیلم بسیار مطرح بیگانه‌ها، فیلم‌های «گوست باستر» و «آواتار» را می‌توان از آثار مهم این هنرپیشه ۶۹ ساله نام برد. سیگورنی ویور سن و سال زیادی دارد و اگر واقعاً می‌خواهد در چند سال آینده اسکار را به خانه ببرد، باید تکانی به خودش بدهد و شانس خودش را برای بارهای آخر امتحان کند.

ادوارد نورتون

از شما بپرسند در بیست سال گذشته نام چند فیلم تأمل برانگیزی که دیده‌اید را بگویید بدون شک از فیلم‌هایی نام می‌برید که ادوارد نورتون در آنها ایفای نقش کرده است، ادوارد نورتون بیشتر از ۴۰ سال سن دارد و حدود ۳۰ اثر بلند سینمایی در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد.

اگر از علاقه‌مندان ادوارد نورتون باشید حتماً به خوبی می‌دانید، او یک سلبریتی بسیار کم حاشیه است و اصلاً علاقه‌ای به شهرت و جلب توجه ندارد. ادوارد نورتون سعی کرده تا از شهرت و محبوبیتش برای امور انسان دوستانه استفاده کند و در همین راستا از سال ۲۰۱۰ تاکنون از جانب سازمان ملل به‌عنوان سفیر در زمینه تنوع‌زیستی فعالیت می‌کند.

این هنرپیشه بااستعداد که واقعاً دوستش داریم و بازی او در فیلم باشگاه مشت‌زنی در کنار برد پیت را هرگز فراموش نمی‌کنیم تاکنون سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اولین بار ادوارد نورتون برای بازی در فیلم «ترس کهن» (Primal Fear)‌ محصول سال ۱۹۹۷ نامزد اسکار شد و بعد از آن در فیلم «تاریخ مجهول آمریکا» محصول سال ۱۹۹۹ افتخار نامزدی اسکار را بدست آورد، آخرین بار نیز بازی زیبای او در فیلم «بِردمن» محصول سال ۲۰۱۴ باعث شد تا نامزد اسکار شود اما هیچکدام از این نامزدی‌ها جایزه اسکار را برای او به ارمغان نیاوردند تا تالار افتخارات ادوارد نورتون همچنان بدون جایزه اسکار باقی بماند.

در حال حاضر خبر زیادی از ادوارد نورتون نمی‌شنویم اما امیدواریم باز هم شاهد هنرنمایی‌های بیشتر این بازیگر بااستعداد باشیم و این هنرنمایی‌ها جایزه اسکار را برای او به ارمغان بیاورند.

وودی هارلسون

وودی هارلسون برای ما ایرانی‌ها چهره شناخته‌ شده‌ای است و اگر سن و سال شما قد بدهد به احتمال زیاد با وودی هارلسون از طریق فیلم‌هایی مانند «پیشنهاد بیشرمانه» و «قاتلین بالفطره» آشنا شده‌اید. هارلسون که سال گذشته در فیلم « سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» نیز حضور داشت، به زیبایی نقش کلانتری را بازی کرد که سرطان دارد و روزهای آخر شغلش را می‌خواهد با شرافت سپری کند.

اگر هم اهل سریال باشید بدون شک فصل اول سریال کارآگاه حقیقی را با بازی فراموش نشدنی وودی هارلسون و متیو مک‌کانهی را دیده‌اید. با این حساب حتماً شما هم با ما موافق هستید که وودی هارلسون واقعاً استحقاق دریافت اسکار را دارد و حق او تاکنون خورده شده است.

وودی هارلسون همانند سایر هنرپیشه‌های توانای این فهرست تاکنون سه بار نامزد اسکار شده و هر سه بار نیز از این مراسم دست خالی بیرون آمده است. اولین نامزدی اسکار وودی هارلسون به بازی در فیلم «مردم علیه لری فلینت» محصول سال ۱۹۹۷ باز می‌گردد، در فیلم «پیام‌آور»، محصول سال ۲۰۱۰ نیز وودی هارلسون نامزد جایزه اسکار شد و فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز می‌توان به‌عنوان آخرین نامزدی هارلسون در اسکار نام برد.

با این حساب می‌توان گفت وودی هارلسون ۵۷ ساله ممکن است تاکنون دست خالی از مراسم اسکار بیرون آمده باشد اما از آنجایی که بازیگر بسیار پرکار و توانایی است و بیشتر از ۳۰ اثر بلند سینمایی را در کارنامه‌اش دارد، چه بسا روزی برسد که وودی را خوشحال و خندان با جایزه‌ اسکار در دست ببینیم.

در پایان باید بگوییم اگر از طرفداران مراسم اسکار هستید و از هم‌اکنون تاریخ ۲۴ فوریه را در تقویم خود علامت‌ زده‌اید تا به تماشای این مراسم مهم بنشینید، به احتمال زیاد فهرست نامزدهای اسکار ۲۰۱۹ را مطالعه کرده‌اید، در نتیجه در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از پیش‌بینی خود در خصوص برنده‌های احتمالی اسکار ۲۰۱۹ بگویید.

منبع: برترین ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین