|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۵۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
اشکان خورشیدی داور بازی تراکتورسازی و استقلال بود. اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند او قضاوت خوبی داشته است. استقلالی‌ها، اما مخالف هستند؛ آن‌ها اعتقاد دارند او باید اشکان دژاگه را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد. خورشیدی اما چنین اعتقادی نداشت و ندارد. بعد از بازی هم وینفرد شفر گفت داور به خاطر اشتباهاتش از او عذرخواهی کرده است، اما خورشیدی اظهارات سرمربی استقلال را هم رد می‌کند.
 داور بازی تراکتورسازی و استقلال گفت: نمی‌دانم چطور بعضی از هواداران صفحه شخصی اینستاگرامم را پیدا کرده‌اند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: اشکان خورشیدی داور بازی تراکتورسازی و استقلال بود. اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند او قضاوت خوبی داشته است. استقلالی‌ها، اما مخالف هستند؛ آن‌ها اعتقاد دارند او باید اشکان دژاگه را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد. خورشیدی اما چنین اعتقادی نداشت و ندارد. بعد از بازی هم وینفرد شفر گفت داور به خاطر اشتباهاتش از او عذرخواهی کرده است، اما خورشیدی اظهارات سرمربی استقلال را هم رد می‌کند.

آقای خورشیدی بعد از بازی استقلال- تراکتورسازی وینفرد شفر سرمربی آبی‌های پایتخت گفت شما از او عذرخواهی کرده‌اید، این مسئله را تأیید می‌کنید؟
نه من به هیچ عنوان از آقای شفر عذرخواهی نکردم و نمی‌دانم چرا ایشان چنین حرفی زده است.

بعد از بازی بازیکنان استقلال سمت شما آمدند و انگار اعتراض‌هایی داشتند.
نه اصلاً اعتراضی نبود. آن لحظه هم که آقای شفر می‌گویند ما سمت هم رفتیم و فقط خسته نباشید گفتیم، همین. بازیکنان استقلال از جمله رحمتی و دیگران به سمت من آمدند و اصلاً بحثی نبود. ترجیح می‌دهم درباره بقیه مسائل صحبت نکنم، چون آقای رفعتی رئیس دپارتمان در این باره حرف زده است.

در ورزشگاه هم یک مقدار درگیری پیش آمد. شما این درگیری‌ها را دیدید؟
بله، یک مقدار درگیری بین استقلالی‌ها شد اگر اشتباه نکنم که چیز حادی نبود و خیلی زود جمع و جور شد. قبل از بازی این اتفاق رخ داد و در طول بازی خبری از این مسائل نبود.

این ماجرای عذرخواهی شما از استقلالی‌‎ها در فضای مجازی چه بود؟ اصلاً شما پیجی در فضای مجازی دارید؟
بله من یک پیج دارم که کسی راحت آن را پیدا نمی‌کند، چون به اسم اشکان خورشیدی آن را درست نکرده‌ام و مخفف است. متأسفانه نمی‌دانم چطور بعضی از هواداران آن را پیدا کرده‌اند. از دیشب بود که شروع کردند به توهین به من و خانواده‌‎ام. متأسفانه یک نفر از خدا بی‌خبر هم به اسم و با عکس من یک پیج فیک ساخت و از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.

شما با او حرف زدید؟
من هم سریع به این پیج یک پیغام فرستادم و گفتم این صفحه را ببندید، اگر نبندید از شما به پلیس فتا شکایت می‌کنم که او هم سریع پیج را عوض کرد.

معمولاً در ایران زود شماره‌ها را می‌گیرند و بین هواداران پخش می‌کنند. برای شما که چنین اتفاقی نیفتاد؟
زنگ‌هایی به من زدند ولی خیلی حاد نبود که بخواهد مشکل درست کند.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند اشکان دژاگه باید از زمین بازی اخراج می‌شد. شما این موضوع را تأیید می‌کنید یا اینکه درست درباره او قضاوت کردید؟ چون یک صحنه‌هایی هم پخش شد که داوران در مواردی که بازیکن به سمت تماشاگران برای شادی گل رفت، او را اخراج کردند.
ببینید قانون در همه جای دنیا فرق دارد. مگر اشکان دژاگه از فنس‌ها بالا رفت یا کار غیرورزشی و زننده انجام داد؟ تا جایی که من دیدم و در صحنه‌ها مشخص بود او فقط بالا رفت و جلوی هواداران ایستاد، کار دیگری انجام نداد. اگر از فنس بالا می‌رفت وضعیت فرق می‌کرد. در فضای مجازی هم این چیزها عادی است. از طرفی اگر مثلاً داوری بازیکنی را به خاطر چنین شادی گلی اخراج کرد، حتماً کار درست کرده است؟

درباره ضربه‌ای هم که او به پای امید نورافکن زد بحث‌هایی شد. استقلالی‌ها اعتقاد دارند باید اخراج می‌شد.
نه، شدت ضربه آن‌قدر نبود که بخواهد اخراج شود. فاصله دو بازیکن هم خیلی نزدیک بود. به خاطر آن حرکت اخطار هم گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین