|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۵۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
ما الان در شرایطی هستیم که زمان برایمان مهم است و در هفته گذشته دو جلسه تمرین را به خاطر بارندگی از دست دادیم اما امیدوارم در آینده در یک فضای خوب و رفع نواقصی که داریم بهتر بشویم. جنس تیم ما خیلی جور نیست و گاهی نمی‌توانیم آنطور که میخواهیم بازیکنان را جابه‌جا جا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در دیدار برابر سپاهان بهتر از حریف عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی پس از شکست تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: می‌خواهم از تیم‌مان تشکر کنم چون آن چیزی که خواسته بودیم را انجام دادند. ما در برابر سپاهان تیم برتر میدان بودیم. امروز بازیکنان ما نشان دادند که می‌توانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم.

وی افزود: اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شد سپاهان به طور کامل در اختیار ما بود و فرصت‌های خطرناکی داشتیم و سپاهانی‌ها فقط یک فرصت داشتند. در آخر بازی هم به داور گفتم روی یک صحنه شک دارم که شاید داور اشتباه کرده باشد که امیدوارم این اشتباهات کمتر شود. در دیدار برابر استقلال هم یک پنالتی از حق ما ضایع شد که امیدوارم این اشتباهات کمتر شود. سپاهان با توجه به جایگاهی که در جدول داشت باید نتیجه بهتری می‌گرفت اما ما توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما به بازی خوبمان تبریک میگوییم اما از نظر نتیجه خوب نبودیم.

وی تصریح کرد: ما الان در شرایطی هستیم که زمان برایمان مهم است و در هفته گذشته دو جلسه تمرین را به خاطر بارندگی از دست دادیم اما امیدوارم در آینده در یک فضای خوب و رفع نواقصی که داریم بهتر بشویم. جنس تیم ما خیلی جور نیست و گاهی نمی‌توانیم آنطور که میخواهیم بازیکنان را جابه‌جا جا کنیم.

فرکی ادامه داد: سپاهان امروز به ضربات ایستگاهی متکی بود و ما مانع شدیم و اجازه ندادیم روی این موضوع بیشتر از یک گل بزنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین