|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
بیانیه دادن کار خوبی نیست. قرار است اگر اعتراض داریم به صورت کتبی، شفاهی یا حضوری به مراجع مربوطه اطلاع دهیم. در بازی اول نیم‌فصل هم برای ما پنالتی گرفته نشد. امیدواریم اشتباهات داوری در آینده کمتر شود و ما هم به داوران احترام بگذاریم تا بهتر قضاوت کنند.
مدیرعامل سپاهان می‌گوید ۷۰ میلیون تومان بایت حق پخش تلوزیونی این باشگاه به سپاهان پرداخت شده است.

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان پس از برتری این تیم برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبیعی است که از این پیروزی خوشحال هستیم. در تعطیلات خوب کار کردیم و بازیکنان مورد نیاز را گرفتیم. جذابیت لیگ به همین جابه‌جایی صدرنشین‌ها است. ۵ تیم شانس قهرمانی دارند اما تیم ما آماده است و مربی کاربلدی داریم و بازیکنان‌مان هم باانگیزه هستند.

وی ادامه داد: بیانیه دادن کار خوبی نیست. قرار است اگر اعتراض داریم به صورت کتبی، شفاهی یا حضوری به مراجع مربوطه اطلاع دهیم. در بازی اول نیم‌فصل هم برای ما پنالتی گرفته نشد. امیدواریم اشتباهات داوری در آینده کمتر شود و ما هم به داوران احترام بگذاریم تا بهتر قضاوت کنند.

مدیرعامل سپاهان درباره آمادگی ورزشگاه نقش جهان برای استفاده کردن از VAR در این ورزشگاه تصریح کرد: این ورزشگاه از ۹۹ درصد ورزشگاه‌های ایران بهتر است و بسیاری از ایرادهای اصلی آن برطرف شده است. به نقش جهان نگاه منفی می‌شود. مقدمات بهتر شدن این ورزشگاه فراهم شده و بسیاری از مشکلات حل شده است. با VAR بسیار موافقم و در حال تلاش هستیم تا زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم. فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرده تا ۱۰ روز آینده نقش جهان را تکمیل کنیم تا یک ورزشگاه ملی ۷۵ هزار نفری داشته باشیم.

تابش درباره دریافت حق پخش تلوزیونی توضیح داد: فکر کنم از اول فصل پول خوردی به اندازه ۷۰ میلیون تومان گرفته باشیم که البته نمی‌دانم چرا باید این گونه باشد. ما بسیاری از درآمدهای طبیعی و قانونی را نداریم. سه چهار سال قبل از تبلیغات دور زمین چهار پنج میلیارد پول می‌گرفتیم. مرتب پیگیر این قضیه هستیم و با درودگر جلساتی را برگزار کردیم که آن‌ها ابراز امیدواری کردند اما امیدوارم به سال بعد موکول نشود. به هرحال ما درامدی نداریم و دو برابر پول بلیت‌فروشی را برای یک بازی هزینه می کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین